Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

hier sta ik over 3 weken :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=11-qFMLMc6c"]YouTube- The Best Full Moon Party Video Ever! (Koh Phangan Thailand)[/ame]

Ik wil dr ook ooit nog eens heen, maar eerst mn huis eens op orde krijgen :P
Ws. krijgen we wel 3-5k direct terug van de belastingdienst dus wie weet zit het er dit jaar al in :P

Up.

Zomervakantie 2010 staat vast.

DAG 1 – AMSTERDAM – LOS ANGELES (REISDAG)
DAG 2 – LOS ANGELES
DAG 3 – LOS ANGELES – PALM SPRINGS
DAG 4 – PALM SPRINGS – SEDONA
DAG 5 – SEDONA – GRAND CANYON NP
DAG 6 – GRAND CANYON NP
DAG 7 – GRAND CANYON NP - MEXICAN HAT
DAG 8 – MEXICAN HAT – PAGE CANYON
DAG 9 – PAGE CANYON – BRYCE CANYON NP
DAG 10 – BRYCE CANYON NP – ZION NP (SPRINGDALE)
DAG 11 – ZION NP - LAS VEGAS
DAG 12 – LAS VEGAS
DAG 13 – LAS VEGAS – MAMMOTH LAKES
DAG 14 – MAMMOTH LAKES – YOSIMITE NP (MARIPOSA)
DAG 15 – YOSIMITE NP
DAG 16 – YOSIMITE NP
DAG 17 – YOSIMITE NP – SAN FRANSISCO
DAG 18 – SAN FRANSISCO
DAG 19 – SAN FRANSISCO
DAG 20 – SAN FRANSISCO - MONTEREY
DAG 21 – MONTEREY – SANTA BARBARA
DAG 22 – SANTA BARBARA – LOS ANGELES – AMSTERDAM
DAG 23 – AMSTERDAM AANKOMST

Zin an :W.

Toffe reis erik, heb ooit met m'n ouders bijna exact dezelfde fly and drive gedaan. Yosimite park staat me op een of andere manier het beste bij :) En in Monterey zeker bij zo'n wijnhuis langsgaan.

Toffe reis erik, heb ooit met m'n ouders bijna exact dezelfde fly and drive gedaan. Yosimite park staat me op een of andere manier het beste bij :) En in Monterey zeker bij zo'n wijnhuis langsgaan.

Oké tof. Ja ik ben op een paar plaatsen al een keer geweest, maar toen veel te kort. Yosemite Park is echt prachtig daarom zitten we er ook twee volle dagen. In Bryce, Zion, Page en Sedona ben ik nog niet geweest. En wat ik precies in Monterey ga doen weet ik nog niet, is ook genoeg leuks te zien, mooie wijnstreek in ieder geval.

Hoe was die full moon party hilly ?:)

afgelopen januari was ik ook op koh samui en koh phangan, helaas ging ik 3 dagen voor de full moon part terug naar nl :(

Kickje kan ook wel :P

Vanavond ff wat boeken met GF, sowieso 21 - 23 augustus Barcelona incl FC Barcelona - Sevilla en daarna waarschijnlijk via Zuid-Frankrijk (St. Tropez/Port Grimaud/St. Maxime) en misschien nog Monaco weer terug ri. Parijs met een dagje Eurodisney ofzo...

Hoe was die full moon party hilly ?:)

afgelopen januari was ik ook op koh samui en koh phangan, helaas ging ik 3 dagen voor de full moon part terug naar nl :(

kben niet meer geweest. was precies daar met die rooie rommel. we zouden eigenlijk 3 weken daar blijven, maar was na 5 dagen weg. 1 grote tegenvaller was het. ik heb best veel van azie gezien, maar daar is echt het afvalputje.

zonde!
Vriendin van me gaat donderdag ook daarheen voor 5 weken, vrijdag schijnt de eerste full moon party te zijn en dan 4 weken later weer dus ze pakt hem gewoon 2x mee, te vet :D

achja. heb me prima vermaakt in hong kong en macau.
dat thailand ga ik echt nooit van mn leven meer heen. land en natuur zijn prachtig verder maar die mensen...
alles en iedereen probeert je te naaien daar. letterlijk en figuurlijk. die 'thaise glimlach' is er alleen als ze je weer afgezet hebben. verder ben ik ong 30 in mn zak gegrepen daar. je voelt je na een tijdje net als een blond meisje tussen een groep marrokanen.

verder ook echt misselijkmakende dingen gezien. 15jarige meisjes die zichzelf 'verkopen' aan dikke ouwe mannen. moeders die hun kinderen 'verkopen'. en iedereen vind het maar normaal daar, dat vond ik nog t ergste. van mij mag r nog zon tsunami overheen

Back