Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

Mijn planning deze zomer:

Carbagerun, gevolgd door een weekje Spanje (Costa Brava) in een villa met zwembad etc.

Vervolgens in oktober weekje naar Las Vegas en omgeving. Nog even uitstippelen waar naartoe precies. San Francisco lijkt me erg tof om ook naar toe te gaan.

Vervolgens in oktober weekje naar Las Vegas en omgeving. Nog even uitstippelen waar naartoe precies. San Francisco lijkt me erg tof om ook naar toe te gaan.

Ik zou persoonlijk liever naar SF gaan dan naar LV. Wat een heerlijke relaxte sfeer hangt er in SF :).

Maar je moet eens in je leven in Las Vegas geweest zijn....

Jij bent er blijkbaar ook geweest, anders kan je geen vergelijking maken. Las Vegas is gewoon vaaaaag, vet & enorm wazig. Je moet er gewoon geweest zijn, en daarna lekker aan de west-coast tsjilpen :)

11-29 augustus Burgh Haamstede wie dr zin heeft in een biertje is welkom :P

Dit jaar geen dikke vakantie.. gewoon lekker op NL bodem.. elke dag strand en beetje in de tuin rommelen

11-29 augustus Burgh Haamstede wie dr zin heeft in een biertje is welkom :P

Dit jaar geen dikke vakantie.. gewoon lekker op NL bodem.. elke dag strand en beetje in de tuin rommelen

Ik kom nog wel langs dan. Al is het om koud bier te brengen:P
Toch maar klein stukje rijden van mijn huis.

Ik heb nog geen plannen, maar we zitten er over na te denken om gewoon met 4 maten 2 auto's vol te laden met tenten, eten, drinken en alles benodigdheden en gewoon ergens naartoe te rijden en te zien waar we stranden. Als het niet bevalt gaan we weer verder. Maar of dat ervan komt weten we zelf ook nog neit.

idd. dan ben je niet goed wijs. kga sowieso liever naar 3 verschillende plekken dan. en voor dat geld zit je ook in USA of Azie.

Iemand nog tips waar je heen moet in een roadtrip door frankrijk, spanje, italie, zwitserland?

Ga met 3 vrienden met de auto, nog even kijken of we een tent meenemen of overal een hotel oid proberen te pakken.

idd. dan ben je niet goed wijs. kga sowieso liever naar 3 verschillende plekken dan. en voor dat geld zit je ook in USA of Azie.

Dit is ook de laatste keer. Volgend jaar eens echte reizen gaan maken. Te beginnen met de USA.

Kan je voor 550 euro al naar Azie tegenwoordig? (Sorry weet echt niks van reizen).

rond 600 begint t ongeveer met tickets. maar de echte winst pak je op hotelkosten en eten/drinken. in bv thailand is een hotelkamer aan strand 5 euro per nacht en ben je een knappe jongen als je na 10e voor drank per nacht nog terug kan lopen :p

Iemand nog tips waar je heen moet in een roadtrip door frankrijk, spanje, italie, zwitserland?

Ga met 3 vrienden met de auto, nog even kijken of we een tent meenemen of overal een hotel oid proberen te pakken.

Vorig jaar ook die kant op geweest, Zarautz onder San Sebastian is een erg leuk surfdorp, prima jongeren camping gehad daar! Geneve hebben we een feestweek meegepakt daar, ook erg tof! En paar keer de grote stad bezocht, (oa Barcelona) en wat afgelegen campings, waar je nog met koud water moest douchen en ze geen woord Engels spraken.

Al met al prima vakantie, waren met een busje. Campings kan ik wel aanraden, bijvoorbeeld in Geneve zochten we een hotel maar dat begon echt vanaf 50 p.p.p.n. Op de camping stonden we voor 10 euro, en 5 min van de stadt met gratis buskaart.

Ik zou monaco er nog bij pakken :) dan zou ik zeker nog even langs San Remo gaan, erg leuk!

Mocht je vanuit zwitserland italie in knallen zou ik via stresa (bij lago maggiore) nog even een hotelletje pikken en uit eten gaan en evt eiland bezoeken. Alfa Romeo museum is vlakbij milaan (Arese), ook erg leuk om te gaan kijken aangezien alfa dit jaar 100 jaar bestaat

@ Erwin, ben er zelf nog niet geweest maar als je onderweg/terplekke nog over mooie weggetjes wilt rijden, schijnt het vet te zijn om over één of meerdere van de volgende wegen te gaan rijden:
- Col de Turini (Zuid-Frankrijk)
- San Bernardino Pass (Zwitserland)
- Davos to Stelvio via Bormio (Zwitserland/Italië)
- Simplon Pas (Zwitserland)
- Gottard Pass (Zwitserland)
- Passo Sella (Italië)
- Passo Pordoi (Italië)
Een tijdje geleden heb ik hier en daar is wat opgevangen en opgeschreven (onder andere bij Top Gear), omdat ik ook een dergelijke trip wilde maken met de auto, alleen is het er nog niet van gekomen.

Back