Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

Begin augustus naar Gran Canaria, had eigenlijk een ander land willen uitkiezen maar dit is beter te financieren voor mijn reisgenoot :+
Ik ben daar begin mei geweest en toen was het al te heet8P
Ligt er trouwens wel erg aan waar je ergens zit.
Playa del Inglés (in het zuiden) was echt superweer met alleen maar zon, Las Palmas (in het noorden) was alleen maar wolken, 10 graden kouder en een sterke wind.

Wanneer ben je in Sziget? Zit er van 8-13 juli :) (en daarna week lange roadtrip langs Boedapest, Bratislava, Wenen en Praag)
Sziget is van 9 tot 16 augustus in Boedapest?

Iemand nog tips om te kijken voor leuke lastminutes? Heb nog een week over in augustus (periode 12 tot 22 aug).

Als ze openbaar dronkenschap hard gaan aanpakken oke, maar shirtloosheid verbieden jaagt echt geen toeristen weg hoor.

Ik ben daar begin mei geweest en toen was het al te heet8P
Ligt er trouwens wel erg aan waar je ergens zit.
Playa del Inglés (in het zuiden) was echt superweer met alleen maar zon, Las Palmas (in het noorden) was alleen maar wolken, 10 graden kouder en een sterke wind.

Ik zit bij PLaya del Ingles, :W kijk van te voren altijd wel wat voor weer het kan worden etc :)

Iemand nog een aanrader/tip voor de vakantie.

Ga met mn gf, budget is niet heul veel en moet ook niet te lang rijden zijn. Omg. Bretagne (fr)

Ik ben 2 keer in Quiberon geweest, leuke strandjes.

quiberon.jpg

Port Bara is wel een aanrader, woeste golven en mooie grotten!

@ Maykel, zeker naar Dieppe gaan :) 2 x 2 weken gestaan daar, goede camping (de la source) 1 km naast de stad. In de stad is zat te doen en ben je in 3 minuten, boulevaard waar je nog voor normaal geld bier en ijs kan halen.

Omgeving is ook erg leuk om te rijden met auto/motor, stranden/zee ook prima te doen :)

Nou relatie naar de klote... vakantie naar de klote...

Dan maar weekje liveaboard in Zuid-Egypte, lekker duiken....

Blijf dus in Nederland , met mn beste vriendin (ookwel chicky :+) weekendje naar Venray (out of all places) en met mn vriend ook nog een weekend weg.
Volgend jaar wel twee weken curacao!

All inclusive ;(

Zou me niks verbazen als ze gewoon hollands vreten in die bakken hebben liggen en flessen spiritus schenken, die resorts helpen alle lokalio's naar de klote. De dorpjes raken uitgestorven terwijl je juist daar goed kan eten en kost in Turkije echt geen aars!

Back