Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

Busje richting Ziget en kroatie, vorig jaar erg goed bevallen trip met een eigen voertuig. Route niet helemaal vast zetten en gewoon overnachten op campings/hostels.

Salou - Het Spaanse Salou gaat bikini's en zwembroeken op straat verbieden. Dit moet het imago van het stadje verbeteren.

Salou staat alleen nog badkleding toe op het strand

Wie zonder shirt op straat wordt betrapt kan voortaan een boete krijgen tussen de 100 en 300 euro, heeft de gemeenteraad van het stadje even ten zuiden van Barcelona besloten. Salou is de eerste Spaanse stad die een dergelijke maatregel invoert. Ook alcohol op straat en seks op het strand zijn voortaan uit den boze

Terecht ook. Al die barrys zonder shirt de hele dag macho door zo'n stad paraderen op plastic nike slippertjes en met een handoek over de schouder, walgelijk!

Lekkere boetes ook, er zullen vanuit dat campingvolk dit jaar een hoop brieven naar Rob Geus gaan over deze misstanden waarschijnlijk.

Salou - Het Spaanse Salou gaat bikini's en zwembroeken op straat verbieden. Dit moet het imago van het stadje verbeteren.

Salou staat alleen nog badkleding toe op het strand

Wie zonder shirt op straat wordt betrapt kan voortaan een boete krijgen tussen de 100 en 300 euro, heeft de gemeenteraad van het stadje even ten zuiden van Barcelona besloten. Salou is de eerste Spaanse stad die een dergelijke maatregel invoert. Ook alcohol op straat en seks op het strand zijn voortaan uit den boze
Laat mij mooi vanaf mijn appartementje 200 meter naar het strand lopen zonder shirt|(
Wat een onzin zeg.
23 Juli vertrekken we+pippi+

Busje richting Ziget en kroatie, vorig jaar erg goed bevallen trip met een eigen voertuig. Route niet helemaal vast zetten en gewoon overnachten op campings/hostels.

Wanneer ben je in Sziget? Zit er van 8-13 juli :) (en daarna week lange roadtrip langs Boedapest, Bratislava, Wenen en Praag)

Laat mij mooi vanaf mijn appartementje 200 meter naar het strand lopen zonder shirt|(
Wat een onzin zeg.
23 Juli vertrekken we+pippi+

Of respecteer het gewoon... je bent daar te gast! Je wil ook dat de allochtonen hier onze regels met respect behandelen, maar op vakantie boeit het je allemaal geen hol?

Wat is het voor moeite om even voor die 200m een shirtje aan te doen?

Of respecteer het gewoon... je bent daar te gast! Je wil ook dat de allochtonen hier onze regels met respect behandelen, maar op vakantie boeit het je allemaal geen hol?

Wat is het voor moeite om even voor die 200m een shirtje aan te doen?
Het is toch gvd een BADplaats?8P
Wat daar door die straten loopt is 99% vakantieganger (ja ik ben er vaker geweest), net of zij zich er aan storen als ik daar zonder shirt loop (samen met die 99% dus).
Maarja, we zullen wel zien.

wie nog tips voor een roadtrip van 2500 km met een 8 jaar oude berlingo (2.0 turbo diesel) vooral onderhoud en dingen die slim zijn om mee te nemen...

Het is toch gvd een BADplaats?8P
Wat daar door die straten loopt is 99% vakantieganger (ja ik ben er vaker geweest), net of zij zich er aan storen als ik daar zonder shirt loop (samen met die 99% dus).
Maarja, we zullen wel zien.

Nou... het is toch ook een WOONplaats van mensen gvd??
(En ja....ik ben er ook geweest.... )

Vergelijk het lopen zonder shirt met het lopen met een hoofddoekje, wedden dat je er dan anders tegenaan kijkt? Hoe zou jij het vinden als er zomers allemaal allochtonen door nederland lopen, en dat dus 99% van het straatbeeld een hoofddoekje draagt??? Nou?

Och.. je bent vast nog in de leeftijd dat je niet kan relativeren. Over een jaartje of 5 denk je er vast anders over......

wie nog tips voor een roadtrip van 2500 km met een 8 jaar oude berlingo (2.0 turbo diesel) vooral onderhoud en dingen die slim zijn om mee te nemen...

De stnd vloeistoffen, en je ANWB-lidmaatschap, een handboek en een telefoon met handige telefoonnummers & dealers ;)

Vergelijk het lopen zonder shirt met het lopen met een hoofddoekje, wedden dat je er dan anders tegenaan kijkt? Hoe zou jij het vinden als er zomers allemaal allochtonen door nederland lopen, en dat dus 99% van het straatbeeld een hoofddoekje draagt??? Nou?

Och.. je bent vast nog in de leeftijd dat je niet kan relativeren. Over een jaartje of 5 denk je er vast anders over......
Jij maakt je er wel erg druk over zie ik:rolleyes:
Als je in Salou gaat wonen (of woont) kun je wel verwachten dat er eens iemand voor je huis door loopt zonder shirt ja.
Ik ga ook niet in een islamitisch land wonen en dan klagen over hoofddoekjes:*
En als er op gecontrolleerd wordt en iedereen loopt daar met een shirt zal ik ook heus wel een shirt aan doen. Maar als iedereen daar nog steeds zonder shirt loopt en niemand doet er iets aan dan ben ga ik ook zeker geen shirt aantrekken voor die paar meter naar het strand.
Als we ergens anders heen gaan dan het strand, winkeltjes of iets eten, heb ik sowieso altijd een shirt aan.

bidart0.jpg

Bijna :D

Begin augustus naar Gran Canaria, had eigenlijk een ander land willen uitkiezen maar dit is beter te financieren voor mijn reisgenoot :+

Dude je kan hem nou wel lekker vanuit de hoogte op zijn plek zetten maar je vergelijking slaat echt kant noch wal.

3/4 van dat dorpje leeft van die toeristen en die jaag je zo weg, dus imo is het gewoon een regel vanuit de politiek om maar weer lekker iets te kunnen controleren ipv dat de plaatselijke bevolking heeft geklaagd.

Back