x|x| Lloret...
drama..
All inclusive ;(
Zou me niks verbazen als ze gewoon hollands vreten in die bakken hebben liggen en flessen spiritus schenken, die resorts helpen alle lokalio's naar de klote. De dorpjes raken uitgestorven terwijl je juist daar goed kan eten en kost in Turkije echt geen aars!
Mooi man
Lekker zuipen, stappen. Heerlijk.
Om een keer gedaan te hebben
Idd, ik HUIVER echt bij de gedachte aan zo'n all in trip.
Ieder zo zijn ding denk ik...nou prachtig..
Lekker tussen de 18 jarige pubertjes zittenx| Van die zogenaamde macho jochies die overal popiejopie willen doen!
1x geweest, na 2 nachten heb ik me spullen gepakt en ben op een camping in Zuid Frankrijk gaan zitten. ( was 18 jah ) Wat een drama was dat
nou prachtig..
Lekker tussen de 18 jarige pubertjes zittenx| Van die zogenaamde macho jochies die overal popiejopie willen doen!
1x geweest, na 2 nachten heb ik me spullen gepakt en ben op een camping in Zuid Frankrijk gaan zitten. ( was 18 jah ) Wat een drama was dat
Serieus??
Smaak kwestie denk ik idd....
Vorig jaar zomer Lloret geweest (was 20) en heb me prima vermaakt hoor. Vroeger altijd met m'n ouder 3 weken op de camping in Zuid Frankrijk, zie mezelf dat niet snel weer doen.
6 Augustus met vrienden road trip eindbestemming Rimini, heenweg via Duitsland en Zwitserland (mensen die hier nog leuke steden weten om te stappen?). Terug via Frankrijk, willen sowieso Marseille mee pakken, en nog een paar andere mooie steden.
Kan echt niet wachten
over 3 weken, voor 2 weken naar egypte 5* all in
waarom geen idee! zit toch elke dag op de boot (duikvakantie)
dan nog 2 maanden Nederland en dan voorgoed naar Aruba (H)
Je hebt gelijk, kan moeilijk andermans mening veroordelen..
Alleen is en blijft het een "badplaats" waar voornamelijk popiejopie sukkeltjes komen die eindelijk alleen op vakantie mogen van mammie en pappie..
Vat het ajb. niet persoonlijk op, geef alleen mijn mening op basis van eerdere ervaringen.....
heb afgelopen mei een baan aangeboden gekregen, en besloten dat tegaan doen +ralf+vertel vertel....