Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

All inclusive ;(

Zou me niks verbazen als ze gewoon hollands vreten in die bakken hebben liggen en flessen spiritus schenken, die resorts helpen alle lokalio's naar de klote. De dorpjes raken uitgestorven terwijl je juist daar goed kan eten en kost in Turkije echt geen aars!

Haha ik ga niet met de vriendin weg ofzo, gewoon met een stel maten.

Je kan lekker zuipen voor niks. En als je toch even anders wil eten ga je toch de stad in.

All in is gewoon super relaxed. Lekker bij het zwembad hangen en tanken. T is een 5 sterren, dus ook wel luxe.

684216937_5_fAQ6.jpeg

Mijn ding is het ook niet helemaal maar ik zou me er prima kunnen vermaken hoor.

Het is wel een beetje een forumhype geworden om dat af te zeiken hoor. 8P

Mooi man :D

Lekker zuipen, stappen. Heerlijk.

Om een keer gedaan te hebben

nou prachtig..
Lekker tussen de 18 jarige pubertjes zittenx| Van die zogenaamde macho jochies die overal popiejopie willen doen!

1x geweest, na 2 nachten heb ik me spullen gepakt en ben op een camping in Zuid Frankrijk gaan zitten. ( was 18 jah ) Wat een drama was dat

nou prachtig..
Lekker tussen de 18 jarige pubertjes zittenx| Van die zogenaamde macho jochies die overal popiejopie willen doen!

1x geweest, na 2 nachten heb ik me spullen gepakt en ben op een camping in Zuid Frankrijk gaan zitten. ( was 18 jah ) Wat een drama was dat
Ieder zo zijn ding denk ik...
Vorig jaar naar Malgrat geweest en daar echt 2 weken volle bak genoten. Overdag aan het strand en snachts flink tanken en gek doen8P
Vrijdag naar Salou, 2 weken lang de popiejopie machob0y uithangen-:-

EDIT: En ben ook pas 18, dus ik heb niks tegen die 18 jarige pubertjes:)

nou prachtig..

Serieus??

Smaak kwestie denk ik idd....

Vorig jaar zomer Lloret geweest (was 20) en heb me prima vermaakt hoor. Vroeger altijd met m'n ouder 3 weken op de camping in Zuid Frankrijk, zie mezelf dat niet snel weer doen.

6 Augustus met vrienden road trip:D:D eindbestemming Rimini, heenweg via Duitsland en Zwitserland (mensen die hier nog leuke steden weten om te stappen?). Terug via Frankrijk, willen sowieso Marseille mee pakken, en nog een paar andere mooie steden.

Kan echt niet wachten:)

over 3 weken, voor 2 weken naar egypte 5* all in :)
waarom geen idee! zit toch elke dag op de boot (duikvakantie)
dan nog 2 maanden Nederland en dan voorgoed naar Aruba (H)

Serieus??

Smaak kwestie denk ik idd....

Vorig jaar zomer Lloret geweest (was 20) en heb me prima vermaakt hoor. Vroeger altijd met m'n ouder 3 weken op de camping in Zuid Frankrijk, zie mezelf dat niet snel weer doen.

6 Augustus met vrienden road trip:D:D eindbestemming Rimini, heenweg via Duitsland en Zwitserland (mensen die hier nog leuke steden weten om te stappen?). Terug via Frankrijk, willen sowieso Marseille mee pakken, en nog een paar andere mooie steden.

Kan echt niet wachten:)

Je hebt gelijk, kan moeilijk andermans mening veroordelen..
Alleen is en blijft het een "badplaats" waar voornamelijk popiejopie sukkeltjes komen die eindelijk alleen op vakantie mogen van mammie en pappie..

Vat het ajb. niet persoonlijk op, geef alleen mijn mening op basis van eerdere ervaringen.....

Je hebt gelijk, kan moeilijk andermans mening veroordelen..
Alleen is en blijft het een "badplaats" waar voornamelijk popiejopie sukkeltjes komen die eindelijk alleen op vakantie mogen van mammie en pappie..

Vat het ajb. niet persoonlijk op, geef alleen mijn mening op basis van eerdere ervaringen.....

Doe ik ook zeer zeker niet hoor :)

Er lopen idd veel tjappies rond, maar kon/kan me daar totaal niet aan ergeren. Is in Nederland ook zo:P

Daarom, is ook de instelling die je hebt.

Als ik hier (Apeldoorn) door de stad loop op zaterdagavond kan ik me ook kapot gaan ergeren aan al die mongolen.

Maar je weet wat je kan verwachten, en met die instelling ging ik er ook heen:)

vertel vertel....
heb afgelopen mei een baan aangeboden gekregen, en besloten dat tegaan doen +ralf+

NU zijn ze momenteel bezig met me visa te regelen enz. een vriend van mij zit er nu al 1 maand en vermaakt zich iig zeer goed daarzo :winner:

Hondje vrouwtje alles gaat mee :henko:
momenteel is de planning 1 november beginnen... ( maarja Arubanen en hard werken... 0

Back