Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

.. krijg de mogelijkheid om na me vakantie 2 maanden freelance voor me berdijf in de ardennen te gaan werken. kost en inwoning alles :p
nog maar eens ff goed over nadenken..
 
Ben vanavond terug gekomen uit albufeira portugal.

Denk volgend jaar er weer heen, bij ons appartementen complex zat een zwembad + snackbarretje van een mannetje genaamd Tino, echt een prachtig figuur.
Dik maatjes met m geworden, mij noemde die na een paar dagen al z'n zoon 8P
Vent liep constant vrouwtjes voor ons te regelen:D, en liet eergister zelfs zn zaak onbemand achter om ons naar de andere kant van albufeira te brengen omdat t taxi bedrijf niet opnam en we dus een stuk moesten lopen, echt prachtig:D

T schijnt dat de kust van de algarve heel mooi is, maar dat zal wel want die hebben we niet gezien.

Wakker worden, Zwembad, tosti van tino, biertje er bij, 6uur weer naar app rollen, eten, voordrinken, uitgaan, slapen. Meer hebben we niet gedaan (H)
 
ja zo'n figuur hadden we ook vorig jaar tegenover ons appartement in chersonissos, ideaal:p

volgende week dinsdag richting marmaris, we vliegen met transavia, iemand enig idee welk vliegveld je dan land? dalaman of antalya?
 
Paar foto's van onze vakantie naar Gran Canaria (Playa del Inglés)

2emd4l2.jpg


5trhpj.jpg

Darkraver

30kdm6x.jpg

DJ Paul

jjwbbs.jpg

Showtek

25a5jt1.jpg

Korsakoff

1ltgj.jpg

De Playa :p

28l47xi.jpg

Dunas de Maspalomas

2nw2yoz.jpg


167po9j.jpg

Kakkerlak :p

En hetgeen elke avond onder ons balkon afspeelde, water en bier werkte zelfs niet om die suckiesuckie hoeren weg te krijgen :p

rtno1j.jpg


2zee3yw.jpg
 
Gister terug gekomen van vakantie,

Kroatie, Porec. Echt heerlijk gehad perfecte bestemming! Alleen met die kroaten wil je geen ruzie krijgen, wat een beulen :X En vaak om niks, heel wat Nederlanders van mijn reis groep hebben het ziekenhuis gezien. Voor de rest uitgaan en locatie echt prima vertoeven, nog even naar plivitch geweest 5 uur in de bus 8P, en naar venetie met de boot geweest, zit ik op terug weg zit Kunoh voor me :D kleine wereld morgen wat piccies uppen
 
kreeg gister te horen dat 1 van de meiden waarmee we uit zijn geweest en uit eten etc, Mex griep had toen ze daar was/thuis kwam.

Zij helemaal ongerust of wij te ook hebben opgelopen:+
 
Gister avond terug gekomen van een weekje Sunny Beach, pffffff wat een vette vakantie bestemming is dat volgend jaar waarschijnlijk weer.:D
 
@ morpheus waar darkraver enz draaide was dat bij kasbah of jumbo ?
ga zelf zondag 15 dagen naar playa


Kasbah, in de ZigZags (niet alleen hardcore en hardstyle, maar ook Chuckie etc.)
Raad je aan om niet in de Yumbo te komen, staat bekend om de talloze gaybarren en dragqueens, weet niet wat voor type jij bent, maar ik trek dat zowiezo niet :p
 
Toscane met Firenze en Sienna zeker opnemen in de reis, tenzij je daar al geweest bent.

Ga eind augustus met de auto naar Toscane, weet je toevallig nog meer plekken die wel de moeite waard zijn? Ik zit precies met mijn appartement tussen Firenze en Sienna in.

Op de heenweg gaan we via zwitserland (2 dagen), terug rijden we over Frankrijk dat gaan we in 5 dagen doen.
 
Ga eind augustus met de auto naar Toscane, weet je toevallig nog meer plekken die wel de moeite waard zijn? Ik zit precies met mijn appartement tussen Firenze en Sienna in.

Op de heenweg gaan we via zwitserland (2 dagen), terug rijden we over Frankrijk dat gaan we in 5 dagen doen.
San Gimignano, Luca, Cinque Terre, Volterra zou ik ook bezoeken. Maar Sienna en Florence zijn wel de mooiste steden. Pisa vind ik niet echt iets, té touristisch en buiten de kathedraal en scheve toren om lelijk :)
 
9 aug naar spanje.. omgeving Roses
niet veel bijzonders maar ff lkkr van de spaanse zon genieten.

als we terug komen gelijk weer een weekendje centerparks omdat paps 50 word..
hij weet nog van niks dus een leuke verrassing :)
 
Vandaag terug gekomen van 13 dagen Malgrat de Mar. Wat een feest was dat zeg!
Zeker een aanrader! Liter bier in de kroeg voor 3 euro!:)

Alleen elke dag friet of pizza eten is niet zo gezond+pippi+
 
Gister terug gekomen van vakantie,

Kroatie, Porec. Echt heerlijk gehad perfecte bestemming! Alleen met die kroaten wil je geen ruzie krijgen, wat een beulen :X En vaak om niks, heel wat Nederlanders van mijn reis groep hebben het ziekenhuis gezien. Voor de rest uitgaan en locatie echt prima vertoeven, nog even naar plivitch geweest 5 uur in de bus 8P, en naar venetie met de boot geweest, zit ik op terug weg zit Kunoh voor me :D kleine wereld morgen wat piccies uppen

Haha vet zat jij er ook? Hoelang precies? Ben anderhalve week geleden teruggekomen, vond het eerlijk gezegd niet heel erg super (kutstrand, zee lag vol met stenen en het stikte van de rotterdammers (no offence maar om de een of andere reden willen die gasten altijd vechten)). Uitgaan viel me ook een btje tegen want eigenlijk alleen Plava was soms vol, de rest nooit echt.

Ben je nog in Byblos geweest? Hele zieke club, wij waren er alleen op een dinsdag dus er waren misschien 100 man (waar zeker het 20voudige in past) dus het was toen niet heel erg vet, maar als die vol zit is het wel echt een gruwelijke club.
 
Ik zat er van 21 tm 28e,

Strand hadden wij niet, was een terras waarvan je de zee in kon springen :), met bedjes etc, ik zat bij Plava Laguna, eigenlijk alleen maar bij zwembad gezeten. Uitgaan in stadje zelf was niet veel aan, Byblos niet geweest wel Club Villa, Saint n Sinner, Club plava etc :)

Qua Nederlanders, opgetrokken met wat brabanste meiden en wat amsterdamse gasten, vrij relaxed :) maar je hebt gelijk er waren inderdaad veel rotterdammers, die inderdaad flink wat tikken kregen. Gewoon niet slim om in je feyenoord shirt tegen reus van kroaat gaan lopen schreeuwen. Ook meegemaakt dat een groep Rotterdammers tegen paar kroaten tekeer gingen, ik stond buiten sigaret te roken, stopt een auto na 10 min en er stappen 4 man uit, doen bivakmutsen op, pakken paar knuppels en gingen die gasten even opzoeken 8P.

Voor de rest vond ik het echt prima :W
 
Back
Top