Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Klopt, is ongeveer 1,5 uur rijden... Maar is echt de moeite :)

herken je dit dan:p is die rots bij dat strand

[ir]http://i44.tinypic.com/rlc1o3.jpg[/ir]

Wij hebben daar toen echt heerlijk dagje doorgebracht, met 9 man home-made 12 liter sangria, pils, gitaartje, kampvuurtje. echt super rustig ook!
 
Ticket naar Madrid geboekt. Vriendin die daar gaat studeren even afzetten. ;)

Verder ws geen strandvakantie, vrij kut. Misschien dat ik nog in de auto stap oid.
 
Dat is dus volgens mij helemaal geen vertraging :p Ik had dat 3 jaar terug ook al, maar ik denk dat ze het gewoon doen omdat ze anders een extra dag vakantie moeten beloven.

Is volgens mij ook zo. Maar hij had wel vertraging, want eerst werd het kwart voor 1, en toen vanwege de vertraging, kwart over 2 :p
 
Zo de koffer weer inpakken en dit keer naar Rimini in Italie. Ik vertrek morgen om 06±00 uur :). Ik heb er zin in!
 
Ik wil een rondreis maken door Italie samen met een maat. We twijfelen nog over de route en zitten dus ook te denken om Rimini aan te doen. Maar volgens mij is dat een beetje zo'n Argeles sur Mer, dus erg jong publiek. We willen iig Maranello en Modena aan doen, Rome, bij Napoli naar Palermo en dan terugvliegen. Bovenin kunnen we dan starten aan de Milaan kant of bij Venetie (en dus ook langs Rimini gaan).
 
Die liggen mooi op de route van Modena naar Rome. Mn tante is ook een echte Italië kenner dus die zal ik ook eens vragen.
 
Rome vond ik een schitterende stad. Zuidelijker dan dat zijn wij niet gegaan. Milaan vond ik niet bijzonder. Venetie (te) toeristisch.
 
Back
Top