Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Ik zat er van 21 tm 28e,

Strand hadden wij niet, was een terras waarvan je de zee in kon springen :), met bedjes etc, ik zat bij Plava Laguna, eigenlijk alleen maar bij zwembad gezeten. Uitgaan in stadje zelf was niet veel aan, Byblos niet geweest wel Club Villa, Saint n Sinner, Club plava etc :)

Qua Nederlanders, opgetrokken met wat brabanste meiden en wat amsterdamse gasten, vrij relaxed :) maar je hebt gelijk er waren inderdaad veel rotterdammers, die inderdaad flink wat tikken kregen. Gewoon niet slim om in je feyenoord shirt tegen reus van kroaat gaan lopen schreeuwen. Ook meegemaakt dat een groep Rotterdammers tegen paar kroaten tekeer gingen, ik stond buiten sigaret te roken, stopt een auto na 10 min en er stappen 4 man uit, doen bivakmutsen op, pakken paar knuppels en gingen die gasten even opzoeken 8P.

Voor de rest vond ik het echt prima :W

Ah ok, wij gingen de 19de weg. Club Villa waren we 2x geweest, 2x helemaal leeg :D. Saint n Sinner waren we op woensdag, wat een zieke tent was dat. Allemaal Range Rovers, AMG'tjes en ander dik spul voor de deur en de meest lekkere wijven :W. Wel liepen die chicks allemaal aan de arm van hele oude mannen :P.

667479763_5_u4Cp.jpeg

Dutch Night toch :D. Ben toen niet meegeweest want had een ongelukje gehad, ben je wel naar Rovinj meegeweest op die Gogo tour? Dat was opzich wel vet, zo'n heel straatje met allemaal kroegjes etc.

Ah ok, wij gingen de 19de weg. Club Villa waren we 2x geweest, 2x helemaal leeg :D. Saint n Sinner waren we op woensdag, wat een zieke tent was dat. Allemaal Range Rovers, AMG'tjes en ander dik spul voor de deur en de meest lekkere wijven :W. Wel liepen die chicks allemaal aan de arm van hele oude mannen :P.

667479763_5_u4Cp.jpeg

Dutch Night toch :D. Ben toen niet meegeweest want had een ongelukje gehad, ben je wel naar Rovinj meegeweest op die Gogo tour? Dat was opzich wel vet, zo'n heel straatje met allemaal kroegjes etc.

Wie had je als reisleid(st)er? Dominique, Marloes of had je Theo? Was inderdaad dutchnight, wat een chaos was dat! Rovinj ben ik ook geweest ja :) De vrouwen hier mogen daar wel eens gaan kijken hoe ze zich hier moeten kleden! OMFG :love:

Wie had je als reisleid(st)er? Dominique, Marloes of had je Theo? Was inderdaad dutchnight, wat een chaos was dat! Rovinj ben ik ook geweest ja :) De vrouwen hier mogen daar wel eens gaan kijken hoe ze zich hier moeten kleden! OMFG :love:

Ik krijg helemaal kriebels als ik er weer aan denk. Die fucking GoGo (en al die andere reisbureaus) georganiseerde uitjes, tering wat is dat erg, nooit meer :D!

Ik krijg helemaal kriebels als ik er weer aan denk. Die fucking GoGo (en al die andere reisbureaus) georganiseerde uitjes, tering wat is dat erg, nooit meer :D!

haha klopt :P
zo'n vieze attention whore die de heletijd blij doet....
zit je lekker smorgens metje brakke hoofd, komt die slet weer binnenhuppelen ;(

attention20whore3lm9.jpg

Inderdaad, 2 jaar geleden in Lloret beloofde ze 'gratis drank' onbeperkt.. Ja.. alcoholvrij dus.. Iedereen die ging, ging om voor een paar stuivers rond te tollen die avond. Maarja.

Ik ben nu stage aan het lopen tot 28 augustus. Maar ik merk wel dat ik er toch wel aan toe ben er nog even tussenuit te gaan.

Ik wil waarschijnlijk in oktober/ november/ december nog ergens heen. Ik zat zelf te denken aan een stedentrip van een paar dagen. Iemand tips? Wat zijn nou echt leuke steden om in die tijd van het jaar heen te gaan?

Wij hadden Dominique en Marloes :). Overigens griebelden wij in Lloret en Blanes ook van al die Gogo shit, maar in Porec ging simpelweg iedereen uit Porec met die tochten mee dus dan moet je wel :P

[IR]http://i26.tinypic.com/bhyqhd.jpg[/IR]

En idd, elke btje chick loopt er daar zo bij (nee, niet door mij gemaakt :P):

[IR]http://i26.tinypic.com/2dv4qqx.jpg[/IR]

Nog nooit van cellulitis gehoord ook daar :W

Wij hadden Dominique en Marloes :). Overigens griebelden wij in Lloret en Blanes ook van al die Gogo shit, maar in Porec ging simpelweg iedereen uit Porec met die tochten mee dus dan moet je wel :P

[IR]http://i26.tinypic.com/bhyqhd.jpg[/IR]

En idd, elke btje chick loopt er daar zo bij (nee, niet door mij gemaakt :P):

[IR]http://i26.tinypic.com/2dv4qqx.jpg[/IR]

Nog nooit van cellulitis gehoord ook daar :W

Wij ook dominique en marloes, GoGo shit is inderdaad bagger maarja als iedereen met die tochten mee gaat moet je haast wel :P Begeven moment daar met paar koratische chicks staan praten etc maar :love: lichamen damw

Back