Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

mendophir

Banned
Jaja, de grote vakantie zit er alweer op en men begint zich alweer zorgen te maken over de volgende vakantiebestemming. Zo ook mijn vrienden :) maar...

We weten niet waarnaartoe te gaan, en op welke websites te checken wat er allemaal te vinden is, en ja... Ik weet dat er een website bestaat die de naam google.nl draagt maar ik hoor liever persoonlijke ervaringen van jullie kant.

Wat ik wil weten is waar jullie precies heengaan, waar geboekt, hoe duur en via welk bureau. Hoe jullie erheen gaan (Auto, vliegtuig, waterfiets, pogostick what ever...) En wat het jullie ongeveer kost.

Ook tips zijn van harte welkom. Hiermee bedoel ik dus landen waar jullie al geweest zijn en waar jullie het een en ander over te melden hebben

Help us out here... en anderen die ook met dit probleem zitten :)

00i!
 
Advertisement - register to remove this

Vandaag toevallig naar reisburo geweest met 2 maatjes :W

Bestemming wordt Kos (stad) of Kreta (Chersonissos)

In Chersonissos een leuk all in hotel gezien (en vrij goedkoop) Op Kos 2 leuke apartementen.

Alleen waren de jongerenreisgidsen nog niet uit....

Nu alleen nog de vraag "wie gaat er allemaal mee :) "
 
11 dgn. Vlucht/accomodatie/bustransfer naar het hok + Onbeperkt bier,ouzo, snacks, raki , en coctails (tot 24.00 uur)

En dat was dan iets van 830 €.

Voor kaal appartement betaalde je rond de 5/600 €

Zwembadje enzo erbij, en ook redelijk dicht bij het centrum (300 m enzo)

[edit] Toffe bestemmingen vond ik de Dominicaanse republiek + Cyprus, maar dat zijn niet echt vakanties waar je als jongeren heen gaat. Salou hadden we met zn allen geen zin in + Italie ook niet echt. Dan blijf in principe alleen Griekenland/ Turkijke over [edit]
 
ik loop altijd bij star travel naar binnen :)

www.startravel.nl

ik wil dit jaar ook het buitenland wel opzoeken met vrienden maar ik moet zeggen dat ik texel ook erg leuk vond.
nogn iet helemala uit dus. binnenkort eens overleggen.
 
Originally posted by Lennox
11 dgn. Vlucht/accomodatie/bustransfer naar het hok + Onbeperkt bier,ouzo, snacks, raki , en coctails (tot 24.00 uur)

En dat was dan iets van 830 €.


Lol, dus eigenlijk is alles geregeld... aangezien we toch alleen maar snacken + bier drinken :) Alleen vindt ik 11 dagen een beetje kort helaas :(
 
Je kon ook kiezen voor 12/15 dgn. In principe is je vlucht het duurste... Die gratis biervoorziening + snacks was iets van 14 € per dag :p

Die paar dgn die je extra gaat draait altijd geheid op ruzie uit (spreek uit ervaring :D)
 
Ik denk dat ik maar weer ga feesten in Renesse, is altijd wel gezellig op die campings in die buurt daar, zit er eigenlijk ook niet echt op te w8en om in een stampvoole bus naar Spanje te touren :| ;)
 
Mjah afgelopen zomer naar Mallorca geweest. El Arenal is wel erg vet. Is niet echt supercheap, wij zaten er (3 personen) 17 dgn. met vliegtuig voor 2000 euro in een ruim app. met airco en bad ensow maar geen eten/drinken erbij. Mjah uitgaan is echt wel vet daar. Wil je een avond kansloos zuipen dan ga je gewoon naar foute Duitse discotheek, betaal je 15 euro entree en mag je onbeperkt zuipen. :D De barmannetjes gaan hoe later het word ook steeds meer Nederlands verstaan. :rolleyes:

Zaten ook zooitje Nederlandse discotheken met 1 waar Menthal Theo ook wel kwam en waar Dana geloof ik ging draaien etc. Wil redelijk stampen daar. Ben alleen ff de naam kwijt. :?
Alleen uitgaan in Nederlandse tenten heeft ook Nederlandse prijzen das dan wel weer jmmr, maar ach je bent op vakantie.

Voorderest relaxt strand en zee (gr0te baai) en wel leuke boulevard en sjit. :)
Owjah nog vet brute midgetgolf baan met tunnels en water en weetikveel wat nogmaar. Kapot gelachen daar. :p
 
Ws naar Spanje, Mallorca met vliegtuig. Of anders Turkije, maar moet even kijken hoe het zit met me vakantie dagen in dienst... heb niet zoveel namelijk.
 
Ik ga waarschijnlijk naar Mallorca.Kost allemaal geen flikker omdat ik met mn neef mee mag omdat zn oom daar een hotel heeft :)

Dus gratis appartement , gratis eten,gratis vervoer en gratis zuipen in de bar van het hotel.
 
16 Januari vertrek ik met een paar vrienden naar Val Thorens, maargoed das al helemaal geregeld :)

Een week lang Snowboarden tot je d'r bij neervalt :W
 
uuuh.. zat laatst in reisbureau.. maar ze hadde nog geen boekies voor a.s. zomervakanties.. alleen maar winter shit enzo! Misschien iets te vroeg met het topic?
 
Die zijn nu wel uit...

Vandaag de nieuwe brochures voor 2004 gehaald, er komen er echter nog meer volgens die medewerkster.
 
Originally posted by Bas@Area
Ik ga waarschijnlijk naar Mallorca.Kost allemaal geen flikker omdat ik met mn neef mee mag omdat zn oom daar een hotel heeft :)

Dus gratis appartement , gratis eten,gratis vervoer en gratis zuipen in de bar van het hotel.

en je neef zn oom is niet jouw oom? :)
 
Back
Top