Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Ben je terug van vakantie zie je dit topic. Kos, echt een aanradertje alleen wel veel Nederlanders...
 
[5th]Nick said:
Godverdomme, die gasten zijn echt goed gek!

Ik heb zo kk hard gerend, dat heb ik nog nooit gedaan...

Werd ook wakker in een stel bosjes naast het zwembad :X:p

On-topic

Afgelopen weekend even naar Parijs geweest, best gezellig met me bitsj...

Mooi hotel :)P), etc etc 100.000 foto's die me vriendin wou maken van die verroeste toren in het centrum zal ik jullie allemaal besparen :)

Wil trouwens iemand nog Vivacity onderdelen kopen? ik kon ze heel goedkoop regelen in de Galerie de *whatever* (grote winkelstraat in Parijs):p:

[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/IMG_0471.jpg[/IR]
[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/IMG_0470.jpg[/IR]
[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/IMG_0469.jpg[/IR]

:winner:

hahaha jezus, was met Jellerv ook naar spanje toe(Santa susanna)vlak bij barca...wij lopen met broertje van jelle na uitgaan richting hotel..redelijk sicker waren we. Ik trok bij een boompje een tak eruit en ging er mee tegen bosjes aanslaan(vraag me niet waarom ik het deed maarja:p) Werden we door hotelwachters aangehouden en 1 van die gasten roept naar zijn collega bel de politie....naja wij dachten gelijk aan de Guardia...heb ook nog nooit zo hard gerend! Die mensen zijn niet al te lief namelijk:p
 
El Barto said:
Als het om vechten, verstoren van openbare orde, etc. gaat zijn ze fel ja, maar opzich verder wel relax

Lopen we in Salou over het drukste kruispunt door het rood, rijden die mannen inneens voor ons, wijst ie alleen even met zijn vinger.
Toen liet een snuggere maat van me ook nog zijn voetbal onder de wielen van die auto vallen, hoor je allemaal gepiep en zie je die gasten bouncen in de auto :W , maar ze hadden geen idee wat er gebeurde haha

Net 2 dagen uit Salou, damn wat een vette vakantie heb ik gehad, elke dag chillen onder de palmbomen aan het strand, uitgaan, en s'ochtends weer ff bijkomen in het zwembad.. Prijzen van bier vielen me erg mee, en voor de tijd werd er ook al genoeg genuttigd :+.

Politie en uitsmijters kon erg hard optreden ja tijdens ruzies, maar overdag waren ze erg relaxt, en idd iedereen loopt daar gewoon over de rotondes en kruispunten, dat deed de politie volgens mij niet zoveel.
 
gister net teruggekomen uit kreta.

Star beach village was helemaal te gek, elke avond ff naar "centrum" van chersonisos toe lekker eten en drinken.
De eerste week bijna alleen maar nederlanders, maar das nie eens zo erg. Maak je veel sneller contact met mensen :D

Star beach was ook wel vet, 2 keer per week vette party.
Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar !!
 
Vanmiddag me broer wegbrengen die een halfjaar naar Curacao gaat voor stage bij m'n vaders bedrijf daar (dat wordt dus fulltime op het strand liggen :D!), waar ik ook heenga in de herfstvakantie 8)

én zelf vannacht naar Mallorca :W:W
 
ik was vanaf 4 tm 11 aug in burg haamstede ( renesse ) camping duinhoeve, had iemand van hier een epc aanhanger?:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top