Pronk said:Wanneer ga je erheen dan? ik van 24 Juli tot 7 Augustus, en ben ook wel benieuwd of je daar nou een beetje kan stappen, omdat je er toch niet zo heel veel over hoort.
Slidon said:ja hier gaan we ook naar terschelling vrijdag:W
Pronk said:Hoe the fuck kan jij 3 weken overleven in Saint Tropez?
Ik ben daar 1 dagje geweest, betaalde 8 euro voor een cola, en toen had ik zoiets van, hoooo eens! Mja...dat was dan wel aan de haven
F15 DD said:Ik ga naar: lkkr thuis zitten, beetje scooter tunen en bier drinken!!!
Lennox said:Veel Engelsen is wat ik me kan herinneren. En niet in die "Loterijen" trappen daar. Dan heb je zogenaamd iets gewonnen, maar je wordt dik genaaid.
Voor de rest wel lachen, klimaat vond ik ideaal omdat er altijd een windje aan de zee stond.
Ga zelf de 7e Juli met 10 maatjes naar Kreta --> Chersonissos. Heb er nu al super zin in.
T!motheus said:Wie gaan er hier op vakantie in Spanje vlakbij l'estartit?
Moet met me ouders mee
Miss. daar wel goed weer hoop ik....
Pronk said:Wanneer ga je erheen dan? ik van 24 Juli tot 7 Augustus, en ben ook wel benieuwd of je daar nou een beetje kan stappen, omdat je er toch niet zo heel veel over hoort.
Sander said:FUCKING lekker weer. En op fietsafstand "de fata".... best toffe discotheek, met witbier uit de tap :+