Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Pronk said:
Wanneer ga je erheen dan? ik van 24 Juli tot 7 Augustus, en ben ook wel benieuwd of je daar nou een beetje kan stappen, omdat je er toch niet zo heel veel over hoort.

Als je zeker wilt weten dat het goed uitgaan is op vakantie moet je naar Lloret, Salou, Rimini gaan of iets dergelijks;) Dan weet je het zeker.
 
Jha ik ga met mij erbij met 12 personen naar Terschelling, voor een minder bekende camping gekozen zodat we daar btje kunne chillen: Cnossen, iemand ervaring ermee, we gaan van 5 tm 15 augustus..
 
ik ga met me ouders en broertje 4 weken naar thailand, daarna zelf nog 2 weken naar blanés met 3 vrienden!

De dag nadat ik terug kom mag ik weer naar school das weer minder
 
Pronk said:
Hoe the fuck kan jij 3 weken overleven in Saint Tropez? :eek: :D
Ik ben daar 1 dagje geweest, betaalde 8 euro voor een cola, en toen had ik zoiets van, hoooo eens! Mja...dat was dan wel aan de haven :)

ik weet het robbert :D, ik betaalde 2 jaar terug 89 euro voor 5 cola, 4 bier en een witte wijn aan de boulevard in Saint-Tropez..
Kortom, er gaan een hoop florijnen mee :D
 
JOW hıer kneıter uıt turkıje :p het ıs hıer 35+ en de rest ıs ook allemaal goed. Nog meer mensen dıe ın alanya vertoeven?
 
Wie gaan er hier op vakantie in Spanje vlakbij l'estartit?
Moet met me ouders mee :(
Miss. daar wel goed weer hoop ik....
 
Lennox said:
Veel Engelsen is wat ik me kan herinneren. En niet in die "Loterijen" trappen daar. Dan heb je zogenaamd iets gewonnen, maar je wordt dik genaaid.

Voor de rest wel lachen, klimaat vond ik ideaal omdat er altijd een windje aan de zee stond.

Ga zelf de 7e Juli met 10 maatjes naar Kreta --> Chersonissos. Heb er nu al super zin in.

Mij vriendin en ik gingen ook 7 juli weg naar kreta agios nicolias
 
Ik ben nu ook al weer terug (gisteren terug gekomen)

Super naar mn zin gehad. Alleen echt dat uber nederlandse sjonnie gehalte.... Maarja. Voor de rest echt vanalles meegemaakt daar. Overdag heel de dag op star-beach hangen en 's nachts daar losgaan.
 
T!motheus said:
Wie gaan er hier op vakantie in Spanje vlakbij l'estartit?
Moet met me ouders mee :(
Miss. daar wel goed weer hoop ik....

FUCKING lekker weer. En op fietsafstand "de fata".... best toffe discotheek, met witbier uit de tap :+
 
Pronk said:
Wanneer ga je erheen dan? ik van 24 Juli tot 7 Augustus, en ben ook wel benieuwd of je daar nou een beetje kan stappen, omdat je er toch niet zo heel veel over hoort.

Heineken cafe op gran canaria vond ik wel gezellig, echt alleen maar nederlanders. Was wel al weer drie jaar geleden. Je kan het iig proberen

Ik zit nu in Blanes zelf, zit er al vanaf vorige week dinsdag +ralf+ . We moesten vandaag sleutel al om 10.30 inleveren dus we moeten ons vandaag nog zien te vermaken en het is heel erg bewolkt helaas. Ben samen met me vriendin. Was wel gezellig, goed verbrand. Nog meer mensen die in Blanes zitten?
 
Sander said:
FUCKING lekker weer. En op fietsafstand "de fata".... best toffe discotheek, met witbier uit de tap :+

Ja ik zat vorig jaar op camping "las dunas", ligt langs de fata. Echt supermooie discotheek, goeie muziek. Wij konden er vanuit de camping gratis in, maar anderen moesten 10 eurie betalen. En das echt veel, want meestal was de kiet heel leeg
 
Back
Top