Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Enrico@Sprinter said:
El Barto: Daar heb ik vroeger ook gezeten.. Park Maspalomas Dunas of zo.. Was wel tov maar is alweer jaar of 6 geleden denk ik...
Ja zal wel Dunas de Maspalomas zijn geweest, wij gaan er voor de eerste keer heen, dus weten nog niet echt wat de places to be zijn
 
Je hebt een tof waterpark daar in de buurt, dat weet ik nog wel (vlakbij maspalomas ook) Leuk om een dag wat anders te doen ofzo?

Zelf morgennacht op weg naar schiphol. 4 uur aanwezig en 6 uur s ochtends vliegen.

Extreem zin in (Kreta / Chersonissos btw)
 
Over 4 weken zit ik nu in de bus naar Lloret de Mar :W Heb er echt zin in. Gaan er nog meer forummembers naar Lloret? Ik ga van 2 aug - 12 aug. En zit in Hotel Caribe
 
nog mensen in Lazise(italie gardameer) te vinden op camping Ideal toevallig:)?

men vriendin is daar, en ik vlieg na, want ik ga niet 4 weken lang aan haar vastzitten vind ik:D
 
Zaterdagnacht weg, 3 uur aanwezig, 5 uur vliegen.... Naar Blanes..... Heb er ook echt wel zin in, met zn 5en... dus komt helemaal goed!!
 
Hmm jah ik ga naar Sneekweek eerste week van augustus en met Mr_Technique nog een lastminute boeken naar Spanje of Zuid-Frankrijk :W dus komt goed denks
 
Hessman said:
3 weken Saint-Tropez/Cannes met vriendin, waarom? het is daar altijd goed :)

Hoe the fuck kan jij 3 weken overleven in Saint Tropez? :eek: :D
Ik ben daar 1 dagje geweest, betaalde 8 euro voor een cola, en toen had ik zoiets van, hoooo eens! Mja...dat was dan wel aan de haven :)
 
Mikkee.. said:
wie is dr wel eens uitgeweest is gran canaria? playa des ingles? is dat wat zo ja, wat zijn de leuke dingen, zo nee, waarom niet? alvast bedankt!

Wanneer ga je erheen dan? ik van 24 Juli tot 7 Augustus, en ben ook wel benieuwd of je daar nou een beetje kan stappen, omdat je er toch niet zo heel veel over hoort.
 
Lennox said:
Je hebt een tof waterpark daar in de buurt, dat weet ik nog wel (vlakbij maspalomas ook) Leuk om een dag wat anders te doen ofzo?

Zelf morgennacht op weg naar schiphol. 4 uur aanwezig en 6 uur s ochtends vliegen.

Extreem zin in (Kreta / Chersonissos btw)

Klopt, ben ik ook geweest.. En mijn voeten verbrand aan die tyfus warme tegels :p
 
k blijf mooi thuis in dit prachtige nederland.. :rolleyes:
k ben al naar calella/barcalona begin dit jaar geweest, dus 2 keer lijkt me beetjuh overbodig.. komt volgend jaar wel weer..:)
 
17 tot 24 juli Costa Blanca 8) (benidorm)

17.07.2004 Vertr. 11.40 Aank. 14.10
24.07.2004 Vertr. 15.10 Aank. 17.40

Wel 2 uur van te voren aanwezig zijn, en ik moet uit het noorden komen dus wordt halv7 / 7uur vertrekken van huis met de trein..
 
Back
Top