Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Originally posted by PlaYa4YUE
als je met GoGo tours gaat naar salou duurt het 24 uur met tussenstops

in de bus kan het gezellig zijn de heenreis:D als je bier nuttig, is toegestaan bij Go Go (summer 2003 iig wel)

terug reis is HELL!! beter pak je een enkeltje met vliegtuig vooral als amsterdam bij je in de buurt is

Op de terugweg ben ik toch mega gaar dus kan ik lekker slapen in de bus, zo was het afgelopen jaar tenminste.

Meerdere keuzes ofzo:

- samen met mattie naar een ver warm land
- met meerdere matties naar een minder ver warm land
- terschelling
- tjechie

En dat is in volgorde van 1e keus naar laatste keus.

2 weekjes chillen @ Gran canaria, ff kijken of je daar ook een beetje kan uitgaan, volgens mij wel. Salou/lloret enzo vindt ik nix...

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ligt eraan... Zelfde plaats hoeft geen probleem te zijn, zeker niet als het in ander gezelschap is... Ik ben een jaar met een vriend van me [en ex-gf's, maar dat terzijde :rolleyes:] naar Blankenberge geweest, en 2 jaar erna met m'n gf... Hele andere vakantie, zelfde plaatsje :)
Blankenberge raad ik zeer af, vooral camping aka strafkamp Jamboree :mad:

Ik wil naar griekenland...Kos, Rhodos of Kreta...

waar en waarom? ? :)

Ik ga met me wijfie, en we gaan 11 dagen. Beetje strand liggen, gezellig stadje, en een beetje naar de disco enzo...

tsja ben om te feesten alleen op kreta geweest, erg goed bevallen, goede sfeer, lekkere wijven....veel lekkere wijven! 8) had het wel naar mijn zin daarzo! Eén dezer dagen weer boeken, voor Chersonnissos, nou al weer zin in! :W

[edit]ow wacht zie nu dat je met je vriendin gaat, tsja dan weet ik het niet :)

Rhodos ofzo, ben er met mijn ouders geweest toen, aardig saai...maar wel flex om met je girl te gaan!

Plannen gewijzigt:

Appartement Bahia Dorada/Iris in Salou
10 dagen (16 juli t/m 25 juli)
319€ pp
In centrum, 150m van strand
16 man

Ik ga 17 juli met vliegtuig (easyjet, 108 euro) na, komen tegelijk aan. Met bus terug.

Originally posted by Lennox
Appartement Litea (via GoGo tours)

Meeste is nu al uitverkocht zag ik.

Je zit op het zelfde vliegtuig als ik :), wij zitten in Alexandra, beetje gaar, maar dat maakt verder niet uit

Back