Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
new york is goed vet (H) ben er 2 weken geweest deze zomer toen door naar niagara falls voor 2 weken toen naar minneapolis voor 1 week, deze kerst vakantie 2 weken op wintersport (H)
 
zaterdag ochtend vertrekken richting wenen, paar dagen daar, dan naar Milaan of Venetie voor paar dagen, dan terug :) ik hoop dat het Milaan is, maar daar zijn we nog niet over uit. Groepje van 7 trouwens
 
Milaan en Venetie zijn beide wel tof. Venetie is wel erg toeristisch, maar goed...

Met school een keer een rondreis van 10 of 11 dagen door Italie gedaan. Rome is ook erg vet :)
 
Ben net terug uit new york en het was echt godse vet :D
7 dagen geweest en 6 dagen was het echt super chill zonnig weer, een betere week hadden we echt niet kunnen hebben. Alleen de laatste dag hadden we regen, sommige straten stonden gewoon half blank zoveel was het.
 
Venetie is een stad voor 1 dag , ik vond het niet zo geweldig dat ik er langer zou willen blijven.

Net 3 dagen terug uit tenerife , even op de teide geweest in me zomerkleding met een gevoelstemp. van -16. Was snel weer beneden ook
 
ik wil graag met vrienden op reis met pasen, maar we willen al wat partypeople hebben in de streek waar we gaan zitten. Eygpte aanrader?
 
Precies een jaar geleden lag ik hier aan het strand (Marathi beach, Souda bay) *verlangt terug*
[IR]http://perso.inooi.com/v2/cmn/cr/IMG_3395.jpg[/IR]

Dit jaar verder geen vakantie meer voor mij helaas.
 
Tering ik wil ook weer op vakantie :love:...

Misschien dit jaar is een keer wat heel anders, geen Rimini, Blanes oid. zou nog niet weten wat...
 
Ik heb Miami op het oog dit jaar... samen met een vriend :)
Wel even sparen, maar ik heb het een beetje gehad met de standaard Costa Brava vakanties...
 
Ik heb Miami op het oog dit jaar... samen met een vriend :)
Wel even sparen, maar ik heb het een beetje gehad met de standaard Costa Brava vakanties...

Inderdaad aan zoiets zat ik ook te denken. Alleen al mijn vrienden zijn niet zo van het 'avontuur' om het zo maar even te zeggen... Jammer, anders toch maar weer een hersenloze 'drinkvakantie'.
 
je kunt het ook combineren

Tsja ik heb ook zowat heel de costa gehad nu en zal het dit jaar ook wat verder weg zoeken, weet nog niet wat. Eigenlijk wil ik ook op wintersport, maar dat laat mijn bankrekening weer niet toe
 
Dominicaanse Republiek ben ik wel eens geweest, was echt super vet. In tegenstelling tot veel andere toeristen ook veel buiten resort geweest, alleen kan dat niet op eigen gelegenheid. Nog een dag met een quad door het land getrokken enzo :W

Cuba lijkt me ook erg tof, alleen vind ik de duur van het vliegen (te) lang. Wordt altijd helemaal para als ik 10 uur in zo'n kutpositie moet zitten.
 
Cuba is echt een super aanrader, aldus mijn ouders :)

Die zijn er afgelopen zomer geweest... Hebben al heel wat van de wereld gezien, maar dit was toch wel heel erg bijzonder.
 
Dominicaanse Republiek ben ik wel eens geweest, was echt super vet. In tegenstelling tot veel andere toeristen ook veel buiten resort geweest, alleen kan dat niet op eigen gelegenheid. Nog een dag met een quad door het land getrokken enzo :W

Cuba lijkt me ook erg tof, alleen vind ik de duur van het vliegen (te) lang. Wordt altijd helemaal para als ik 10 uur in zo'n kutpositie moet zitten.

Is het waar wat mensen zeggen dat het zo "leip" is om buiten het resort te gaan in dat land?
 
Schijnt in bepaalde buurten niet slim te zijn om als toerist te gaan lopen. Berovingen e.d zijn heel normaal. Daarnaast rijden kinderen van 11 ook al gewoon auto en om te zeggen dat zoiets ook veilig is......

Als je buiten resort komt gaan er gewoon wat locals mee die het hele zwikje begeleiden. Die verdienen er brood mee en willen dus ook geen rottigheid.

Toen we met die quads door de bossen reden zaten er ook mensen/kinderen met middelvinger omhoog :+ . Voor de rest super mooi land.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top