Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
dit jaar naar lloret geweest en was echt geweldig :D... veel lekkere wijfen, mooie sfeer ( bij ons ), geen problemen gehad ook niet binnen de groep ofzo..

gwn echt geweldig...

ben benieuwd waar we volgend jaar heen gaan, cos of salou ofzo lijkt mij wel wat :W...

ervaringen?

gr
 
Ben gister ochtend terug gekomen van Blanes... Veeeeeel te kort zoon weekje, maar ik het dolle pret meegemaakt :D
Erg gezellig en de sfeer was heel erg goed ( Apppartement Lotus )
Alleen die politie daarzo slaat maar al te graag :S


Nog een foto'tje gevonden

x1pNWjjkHJ3o_z4xOX3ZkiXyLBd6ZDh1HGKWRKxs2-_X_UQS7q-GSfvCdoehA2ovA5YGaywW26UsKxikCRQzH44csfsh7ANheaOlVvChAHrw8QNexav9lXEQbKA7WsQKFydZoQa8sTCEhE


:p
 
Salou is mij echt goed bevallen, superrelaxe sfeer overal, geen lastige proppers enzo. En verder gewoon een hele mooie plaats, 10x mooier als Lloret oid, superbrede boulevard, dikke fontijnen, palmbomen noem maar op.
Enige nadeel is dat de uitgaansgelegenheden een beetje uit elkaar liggen, maar een taxi kost daarentegen ook niks
 
Zo ook net terug uit Lloret, was dit keer maar een tegenvaller. Discotheken die echt nooit veranderen etc, maar verder heb ik genoeg gezopen om dat de volgende dag weer vergeten te zijn. Volgend jaar naar de States dus dat wordt weer iets totaal anders :p
 
InIMoeK said:
Ben gister ochtend terug gekomen van Blanes... Veeeeeel te kort zoon weekje, maar ik het dolle pret meegemaakt :D
Erg gezellig en de sfeer was heel erg goed ( Apppartement Lotus )
Alleen die politie daarzo slaat maar al te graag :S

ben gister avond terug gekomen van blanes, wij zate in app. Europa

was echt een vette week, DJ Luna, DJ Isaac, Prophet, Pavo...
 
BTW ik zit bij de postbank, kan ik dan gewoon in spanje pinnen ?
Op het pasje zelf staat nergens dat het een wereld pas is :X
 
area_51_member said:
Ik ga morgen naar Blanes. :D

Dan kan ik je vertellen dat er 2 maal een verschrikkelijk lekkere tweelingen lopen. Om op te eten :p En ja de Dj's waren niet verkeerd. Zeker bij Darkraver gingen we ff los. Six million ways to die :D:D
 
dragsterlover said:
BTW ik zit bij de postbank, kan ik dan gewoon in spanje pinnen ?
Op het pasje zelf staat nergens dat het een wereld pas is :X

Ik kon in het verleden altijd pinnen daar met postbank.
 
Gisteren teruggekomen uit Moliets, Frankrijk. Weekje gesurfd/gedronken/chaos gemaakt. Zo'n vette vakantie had ik nog nooit gehad, terwijl ik toch al heel veel plaatsen/landen gezien heb.
Was supertof. Nu m'n eigen surfboard kopen en volgend jaar de kust afrijden daar :W.
 
Gister teruggekomen uit Rimini Italie.

Was zeker geslaagd, ik zat pal tegenover het strand, en voor een euro kan je 90 minuten bussen, ruim genoeg om naar t centrum te gaan. In het centrum zitten alle leuke tenten, zoals Life, Baia Imperiale (grootste openluchtdisco van europa), Altro Mondo (discotheek van Gigi D'Agostino), Blow Up, Carnaby enz enz.

Bier was er opzich wel duur, 5+ euro voor een flesje Heineken (0.3 l).

Ik vond het zeker vet, dikke aanrader dat Rimini :D
 
InIMoeK said:
Ben gister ochtend terug gekomen van Blanes... Veeeeeel te kort zoon weekje, maar ik het dolle pret meegemaakt :D
Erg gezellig en de sfeer was heel erg goed ( Apppartement Lotus )
Alleen die politie daarzo slaat maar al te graag :S


Nog een foto'tje gevonden

x1pNWjjkHJ3o_z4xOX3ZkiXyLBd6ZDh1HGKWRKxs2-_X_UQS7q-GSfvCdoehA2ovA5YGaywW26UsKxikCRQzH44csfsh7ANheaOlVvChAHrw8QNexav9lXEQbKA7WsQKFydZoQa8sTCEhE


:p

Doodziek! :D

Ik heb daar 2 jaar geleden gezeten, was wel relax, en in de Arena hadden we allemaal connecties gekweekt :p

En natuurlijk een enorme vechtpartij van onze groep (15 man) tegen 25 spanjaarden bij de pizzaria onder Lotus :W

*edit*

Spanjaarden kunnen niet vechten, maar de Guardia Civil wel!:p
 
lol ik heb eens een verhaal gehoord over de guardia civil..

was er een ruzie in een discotheek tussen 25 man, kwamen er 2 die mannetje van de guardia civil, en die trokken met ze 2-en heel die toko leeg, :D
 
Dennis said:
lol ik heb eens een verhaal gehoord over de guardia civil..

was er een ruzie in een discotheek tussen 25 man, kwamen er 2 die mannetje van de guardia civil, en die trokken met ze 2-en heel die toko leeg, :D

Godverdomme, die gasten zijn echt goed gek!

Ik heb zo kk hard gerend, dat heb ik nog nooit gedaan...

Werd ook wakker in een stel bosjes naast het zwembad :X:p

On-topic

Afgelopen weekend even naar Parijs geweest, best gezellig met me bitsj...

Mooi hotel :)P), etc etc 100.000 foto's die me vriendin wou maken van die verroeste toren in het centrum zal ik jullie allemaal besparen :)

Wil trouwens iemand nog Vivacity onderdelen kopen? ik kon ze heel goedkoop regelen in de Galerie de *whatever* (grote winkelstraat in Parijs):p:

[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/IMG_0471.jpg[/IR]
[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/IMG_0470.jpg[/IR]
[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/IMG_0469.jpg[/IR]

:winner:
 
[5th]Nick said:
Wil trouwens iemand nog Vivacity onderdelen kopen? ik kon ze heel goedkoop regelen in de Galerie de *whatever* (grote winkelstraat in Parijs):p:

Galerie La Fayette bedoel je denk ik.
 
Dennis said:
lol ik heb eens een verhaal gehoord over de guardia civil..

was er een ruzie in een discotheek tussen 25 man, kwamen er 2 die mannetje van de guardia civil, en die trokken met ze 2-en heel die toko leeg, :D
Als het om vechten, verstoren van openbare orde, etc. gaat zijn ze fel ja, maar opzich verder wel relax

Lopen we in Salou over het drukste kruispunt door het rood, rijden die mannen inneens voor ons, wijst ie alleen even met zijn vinger.
Toen liet een snuggere maat van me ook nog zijn voetbal onder de wielen van die auto vallen, hoor je allemaal gepiep en zie je die gasten bouncen in de auto :W , maar ze hadden geen idee wat er gebeurde haha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top