Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Oké vlakbij de Shooters dus ook vlakbij de Carnaby, en dan is de Life ook nog op loopafstand zit je wel goed ;).

Je krijgt een boekje van Gogo daar staat in welke busstops je moet hebben voor welke Discotheken je stapt in die bus en je kijkt bij welke stop je bent. Je hoeft geen kaartje te kopen, maar soms word er gecontroleerd door politie oid. je kan buskaarten kopen die 90 minuten geldig zijn die kosten één euro.

Zeker een Gogo pas halen! De dagen dat je aankomt heb je geloof ik een bespreking van Gogo, je krijgt met die pas veel kortingen, en altijd meenemen naar Discotheek laten zien scheelt bijvoorbeeld in de Baia 2 euro op een biertje.

Veel plezier iig :*.

Bedankt voor de info :)

Toch wel een Gogo-pas aanschaffen... Vorig jaar hebben we er in spanje niet eens zoveel profijt van gehad. Behalve die smerige 'welkomstdrankjes'.

2 euro korting op een biertje, dan is ie ook bijna gratis ofni? :+

Marcie said:
Vond btw de Baja en Cameo de tovste tenten :)

Ook last gehad van die ietwat stevige Poolse stoephoer voor de deur? Kasia heette ze geloof ik.. Zij zag een maat van me wel zitten:X Gadverdamme wat een takkewijf 8P

Marcie said:
@ Cunoh, jmmer dat ik je niet meer heb gemeet, telefoon was gestolen dus had je nummer niet meer:X

Verder was Chersonissos super, elke avond wezen stappen 8)
Je mag dan wel geen taxi nodig hebben, en entree te betalen, maar met 16 eu red ik de avond niet:D
Vond btw de Baja en Cameo de tovste tenten :)

Iemand nog gegeten bij friet van piet?:D

Hamburgers op Starbeach waren prima te doen trouwens, echte aanrader als ontbijt :P

Verder scooters gehuurd, eiland bekeken, hier en daar drankje gedaan:)

Lekker zon zee strand en uitgaansvakantie, en ook nog eens wat van het eiland gezien.

Ik had alleen nog willen jetskieen maar toen was de tijd alweer voorbij:(

Ja idd jammer, ik had je nog 2x gesmst maar vandaar dus dat je niet reageerde. Friet van piet is prima te doen alleen een beetje duur vergeleken met nederland :D

RRtje said:
Werd jij ook niet helemaal gek van die MC Gee na een tijdje? Even lullen tijdens de muziek oké, maar dit was iets teveel van het goede imo. Bij andere feesten (Dirty Dutch / Sensation / etc..) vond ik hem vet chill maar die 2x Beachflirt alles behalve!

Haha idd die gozer bleef maar aan 1 stuk door lullen echt niet normaal gewoon..

@ RRtje, geen last van gehad, was wel Nederlands meisje die zei, gaan jullie mee naar Cameo, daar is het super 8P. Krijgen we wat te drinken van je dan?
Ja! Prima, ik ga mee :D

@ Cunoh, telefoon zal wel volstaan met smsies als ik mn nieuwe simkaart+phone krijg:X. Jij dezelfde plannen voor volgend jaar?
Ik kan het nu niet met zekerheid zeggen maar ik wil der best wel weer terug, heb me prima vermaakt!

Dadelijk naar renesse,hopen dat het weer wat beter word.We hebben iig al genoeg spullen.Jeroens ging ook dus die mss even meeten:P

Haagze sf2 said:
Net geboekt voor 12-8 8),
15 dagen dive inn resort Egypte 8) All in :P

Hurghada? Ik ben daar ook eens geweest, 2001 geloof ik. Daarvoor deden we eerst een Nijlcruise. Echt superjammer dat het land best een zooitje is, want het is er zo mooi.

Ik heb btw definitief geboekt nu, we gaan naar Kreta Chersonissos, weer. Mallorca kon niet meer, dat was allemaal nét weg.

09/08 vertrekken we voor 8 daagjes.

Sjoerd said:
Hurghada? Ik ben daar ook eens geweest, 2001 geloof ik. Daarvoor deden we eerst een Nijlcruise. Echt superjammer dat het land best een zooitje is, want het is er zo mooi.
sharm el sjeik ofzo :winner:

Woensdag terug gekomen uit turkije - marmaris Het was weer even druk als verleden jaar en we hebben dik geknalt. bijna elke dag om 10 aan de pintjes beginnen en dan zo de hele dag door gaan. S'middags ff tukje doen van 2 uur zodat je weer lekker fris was en de hele avond door kon. Disco's zijn ook erg goed te doen daar. was er verleden jaar ook maar wat ik nu wel vervelend vond was zodra je naar binnen stapt meteen zo bargast komt vragen wat je wilt drinken.

whoei net terug van 2 weken zuid frankrijk + 1 dagje Llorret :)

Was erg vet, alleen de reis terug was me echt te lang :P 1200 kilometer gereden in 16 uur tijd :) (wel 4 uurtjes geslapen tussendoor)

Wanksta said:
Woensdag terug gekomen uit turkije - marmaris Het was weer even druk als verleden jaar en we hebben dik geknalt. bijna elke dag om 10 aan de pintjes beginnen en dan zo de hele dag door gaan. S'middags ff tukje doen van 2 uur zodat je weer lekker fris was en de hele avond door kon. Disco's zijn ook erg goed te doen daar. was er verleden jaar ook maar wat ik nu wel vervelend vond was zodra je naar binnen stapt meteen zo bargast komt vragen wat je wilt drinken.

2 keer naar Marmaris, wat een medelijden heb k met jou :p Nee, persoonlijk vond ik het daar erg tegenvallen. Idd grotendeels te maken met die opdringerige turken... Verder was er niet veel te beleven. Positieve was wel de vele verschillende nationaliteiten.

ik ben voordat ik naar egypte ben geweest ook een paar dagen naar turkije geweest. Ff 1 nachtje in Alanya doorgebracht, ik vond het echt KLOTE. Kom je ergens binnen, komt meteen een barman.. En al dat volk daar...geen woorden voor. Totaal niets voor mij :p

Egypte (cairo) was wel mooi, maar ook veel rotte dingen meegemaakt

Maargoed, dinsdag ga ik weer naar turkije voor 3 weken, waarvan 1 week in Alanya, zal wel laatste keer zijn dat ik daar kom. Heb wel het voordeel dat ik Turk ben en dus ook Turks kan :)

Ben nu net een week terug van Salou, toch de mooiste badplaats van Spanje vind ik. Ik ben voorgaande jaren naar Malgrat en Lloret geweest, Malgrat was ook leuk, maar Lloret vond ik echt te druk en de sfeer was klote

Volgend jaar waarschijnlijk Kreta, heeft iemand daar ervaring mee? Ben wel benieuwd hoe het met de prijzen, volk, sfeer etc. zit

Status
Not open for further replies.
Back