Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Gisteravond terug...
Zaterdagochtend vertrokken naar wenen, 's avonds aangekomen, wat gegeten enz..
Zondag en maandag heel wenen gedaan bijna (wat er te doen was :)) Ik moet zeggen, ERG VET! :)
Maandagnacht(dinsdag) naar Venetie vertrokken, 's morgens rond 6u aangekomen. Meteen begonnen met "tour". Tegen 1u hadden we genoeg gezien. Ben blij dat we 's morgens zo vroeg daar waren, want toen we vertrokken begon het echt druk te worden.
Toen naar Zurich gegaan, woensdagmiddag vertrokken.

Ik was echt kapottttt, maar was vet :D
 
22 december, wintersport in IMST/oostenrijk voor 10 dagen
mijn ouders zin al volop skilessen aatn volgen 8P
En ik moet zeggen af en toe is het erg lachwekkend :D
 
Tering ik wil ook weer op vakantie :love:...

Misschien dit jaar is een keer wat heel anders, geen Rimini, Blanes oid. zou nog niet weten wat...

Ajoh.. nog een jaartje Chersonissos ofzo 8) Je kan later nog zovaak op avontuur vakantie gaan toch.
 
Is het waar wat mensen zeggen dat het zo "leip" is om buiten het resort te gaan in dat land?

Tegen ons in venezuela werdt gezegt dat we beter niet uit resort konden komen. Zijn er elke dag uit geweest super aardige mensen in het land. Voel me in het centrum van D-H meer bedreigd dan daar.
zijn zelfs in het naast gelegen "krottenwijk"( voor hun woonwijk ) geweest.
werden over uitgenodigt voor rumcola tedrinken :p alles.
 
Hehe... 10 januari 16 daagjes naar Brazilie!! Kan er niet op wachten. Heb er echt veel zin in. Ga samen met een paar maten!
 
Ik hoor dus net definitief dat ik a.s. woensdag naar Australie ga tot eind december.. M'n zus zit er al een half jaar en we gaan samen ff toertje maken! Ehh chill ofzo+ralf+
 
And you better be, 't was echt superdesupertof in Australie! Prachtige ervaring, en ik ga zeker terug over een paar jaar! Heel leuk land om te reizen. :) Nu me jetlag ff verwerken, zal over een paar dagen wel wat leuke foto's posten :+
 
Hey, Wij willen dit jaar met vrienden voor het eerst naar het buitenland gaan, we zijn we naar Renesse geweest enz maar dit jaar omdat dan bijna iedereen 18 is naar het buitenland. We zaten te twijfelen tussen Loret en Chersonissos.
Ik ben al in Chersonissos geweest maar dit was vorig jaar in de Herfst vakantie en was dus heel erg rustig.

Chersonissos lijkt ons wel leuker maar we denken dat er daar minder van onze leeftijd zijn, is dit zo ?

En moet je daar overal 18 zijn om binnen te komen ?

Mij lijkt het personlijk leuker omdat vooral voor overdag Starbeach heeel vet is.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen hiermee !
 
Ik zou met die leeftijd eerst naar Lloret gaan en erna pas naar Chersonissos of zoiets.
Is veel leuker als je mensen van je eigen leeftijd tegenkomt enzo...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top