Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Wordt nog gezellig in Blanes dit jaar... Wij gaan ook met de "Homies".

En zeker dan ook naar Las Vegas ja.

We zitten trouwens in appartement Lotus/Europa...
 
Lekker met me ouders naar amerika.. Daar 3 weken rondtoeren en dan zelf ga ik nog wel keertje weg, ik spaar liever even door tot ik een oto'tje heb dan ik desnoods in de herfstvakantie nog wat leuks doen..
 
gogo tours vind ik wel een relaxed reis organisatie je betaald komen kaartjes binnen klaar:)

reisleiding is chill

ik was zomer 2003 naar salou gegaan was wel vet.
ik ging met gogo met de bus|( doe ik NOOIT meer!!

24 uur in de bus jesus dat was echt erg. voor de liefhebbers ze hadden wel bier aan boord voor 1euro dacht ik nog koud ook:P

dit jaar weet ik nog nie waar ik heen gaat ligt aan het budget en wanneer mijn vriende vakantie hebben zij werken allemaal dus moet nog even kijken of het uitkomt

mijn voorkeur ligt nu bij lloret en turkije alanya (met barstreet als ik het goed heb) daar hoor ik positieve dingen over

ohwja blanes ben ik 1 dag geweest om vriende op te zoeken ik vond het best dood daar en ze wilde mijn digi cam jatten KUT SPANJAARD !! is btw niet gelukt dat was op zo een berg aan het strand.

greetz YL
 
Op deze site kan je reacties zien van mensen die ook in bepaalde accomodaties hebben gezeten:

http://www.vakantiereiswijzer.nl

Handig als je iets leuks in een reisgids heb gezien en wat meer objectieve informatie wil.

Wij gaan naar appartement Litea. 1e keus kon geen 12 man meer herbergen.
 
Ga dit jaar met 5 gasten naar rimini.
3 gaan met de bus. Ik en me matie gaan met de plane, is wel duurder maar dan zit je wel ff wat beter. Zelf kan ik daar echt niet tegen zulke langen ritten.

Iemand al een keertje naar rimini geweest? En was het daar vet?
 
Vanmiddag geboekt;

Salou van 19 juli tot 28 juli (10 daagse bus reis).
Kost 385 euro, exclusief eten.
Reis organisator is Arke Reizen
16 personen (állemaal mannen)
Appartement Goya, midden in drukke uitgaansstraat

Dus dat wordt weer knalllen :)
 
vandaag geboekt
17dgn Rimini
verblijf in appartement
busreis
6personen
kosten 343euro pp
16 juli weg 1 aug trug

heb er wel zin in:)
 
kga niet in de "bouwvak" maar van 14t/m 16 mei een weekend naar tjechië, met ons voetbalelftal, ws 1ste klas vliegen, 4 of 5 sterrenhotel, enz, ff kijken wat er allemaal te halen valt op aids na;)
 
voor een weekie naar de BElgische ardenne met ongeveer 15 personen in een villa met zwembad sauna relaxede bedden. en dat allemaal voor maar 600 euor voor een hele week. heeeeeel goedkoop dus als je t deelt door 15 :)
 
wij willen dus naar spanje, we zouden met zijn 6-en gaan, 2 mensen vallen af, hun gaan met zijn 2-en een 10daagse busreis doen naar blanes..

nu zijn wij dus over met zijn 4-en..(wij willen 14 dagen)

het wordt blanes of lloret, het liefst blanes..

maar wat vinden jullie van die busreizen, want ik heb er een niet al te goed gevoel over... 24 uur reizen..jullie mening over die reis met de bus..

het liefst ga ik namelijk met de auto...

moet alleen nog kijken wat goedkoper is..

:)
 
Zo lang duurt dat ook weer niet met de bus, ongeveer 16/17 uur bij mij altijd.

Lloret de mar is geboek:) 2aug, 10 dagen, 12 man, Hotel Caribe en we gaan met Snoeyink Busreizen. Heb er nu al zin in.
 
Originally posted by Skielder
wij willen dus naar spanje, we zouden met zijn 6-en gaan, 2 mensen vallen af, hun gaan met zijn 2-en een 10daagse busreis doen naar blanes..

nu zijn wij dus over met zijn 4-en..(wij willen 14 dagen)

het wordt blanes of lloret, het liefst blanes..

maar wat vinden jullie van die busreizen, want ik heb er een niet al te goed gevoel over... 24 uur reizen..jullie mening over die reis met de bus..

het liefst ga ik namelijk met de auto...

moet alleen nog kijken wat goedkoper is..

:)

als je met GoGo tours gaat naar salou duurt het 24 uur met tussenstops

in de bus kan het gezellig zijn de heenreis:D als je bier nuttig, is toegestaan bij Go Go (summer 2003 iig wel)

terug reis is HELL!! beter pak je een enkeltje met vliegtuig vooral als amsterdam bij je in de buurt is
 
Back
Top