Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Originally posted by Arne
Lloret is altijd vechten, fucking massaal, veel Engelsen. Beter gewoon Malgrat imo, kun je altijd nog n paar avonden Lloret meepakken.

Waar is op vandaag geen vechten meer? Ik vind het meestal fijn als er veel zijn, want als er einig zijn is ook niet zo veel aan. veel Engelsen, die zitten ieder jaar in het hotel waar ik ook ben, die waren afgelopen jaar ook aan het vechten in Malgrat en in het laatse heb je gelijk.

Maar ik kraak Malgrat niet af of zo ben er al 2 keer geweest en heb het eigenlijk wel gezien daar:p
 
Na wat geklaag :)

Kunnen jullie je ervaringen kwijt over het (nacht)leven in landen als Polen (Warschau), Hongarije (Boedapest), Tsjechie (Praag). Het is namelijk de bedoeling om lowbudget op vakantie te gaan met een groep van ongeveer 16 man en daar dan een week los te gaan.
Heb zelf al wat goedkope jeugdherbergen gevonden, maar wil wel wat van jullie kant horen.

Wat ik tot dusver weet van Boedapest is dat het nachtleven heel erg goed is. In Praag schijnt het ook prima te zijn (1,50 entree@striptent). Van Warschau weet ik helaas niets. Alleen dat het goedkoop is net als de andere 2.

Hoe zit het daar eigenlijk met de vrouwen?
 
Ik en mn maaten zitten nog te twijfelen tussen griekenland,turkijke of tenerife in spanje.
Ben vorig jaar in salou geweest was zeker wel relaxt.
Iemand tips voor een bestemming
 
Originally posted by Gmuze
Kunnen jullie je ervaringen kwijt over het (nacht)leven in landen als Polen (Warschau), Hongarije (Boedapest), Tsjechie (Praag). Het is namelijk de bedoeling om lowbudget op vakantie te gaan met een groep van ongeveer 16 man en daar dan een week los te gaan.
Heb zelf al wat goedkope jeugdherbergen gevonden, maar wil wel wat van jullie kant horen.

De moeder van een maat van me is Tjechisch... Die vriend van me gaat tegenwoordig samen met z'n gf met de trein naar Praag in de zomer... Schijnt best cheap te zijn :)
 
Ik gok weer een maand golfsurfen :p (net als de afgelopen 3 jaar ofzo:) )

Hopelijk heb ik (en een vriend van me) eens genoeg genoeg geld om naar tenerife o.i.d. te gaan ipv Frankrijk (Biarritz e.o.).

Anders neem ik hopelijk de camper en ga naar spanje/portugal (als er weer een uitlaatspruitstuk opzit).
 
Originally posted by zjonnie
Bart vertel me eens wat meer over Kroatie, of heb je sites ofzo?
Lijkt me ook wel wat..

John, PM anders Jeroen van Kimmenade ff, hij komt volgens mij al 8 jaar op die plek :) Ik ga ook voor het eerst, en ik laat me verassen...
 
Originally posted by zjonnie
Via welke organisatie gaan jullie dan?

Via geen organisatie :) Zoals Dirk al zegt, wij rijden lekker zelf... Niet in 1 dag trouwens, we zullen ergens in Oostenrijk wel een camping zoeken... Het is ongeveer 1.400 km...
 
Zeg nooit Klaaswaal tegen iemand van GoGo tours. 2 jaar geleden hebben we nog zo'n hostess aan het janken gebracht,
kreeg ik telefoontjes van het hoofdkantoor etc. etc.

je mocht blijkbaar geen bankstellen van het dak van het appartementencomplex naar beneden gooien :rolleyes:

Verder wel een goede organisatie :)
 
Vorig jaar met gogo geweest dit jaar weer. Tip: geef niet te veel geld uit aan excursies, die vallen heel erg tegen.
 
Ik ga toch even kijken of ze Klaaswaal nog kennen :). De meeste reisleiders kunnen zowieso een beetje humor niet waarderen.

En nogmaals; weet iemand hoe het zit met de vrouwen in het Oostblok?
 
Back
Top