Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Via geen organisatie :) Zoals Dirk al zegt, wij rijden lekker zelf... Niet in 1 dag trouwens, we zullen ergens in Oostenrijk wel een camping zoeken... Het is ongeveer 1.400 km...

Als ik ga ga ik ook zelf met de oto (duh)
En 1400 km is best te doen op 1 dag, met de losse auto iig..
Ga misschien ook naar Kroatie 8)
 
ik ga met 3 kameraden naar LLORET of CALLELA zijn we nog niet over uit 14 dagen in een apartement calella en lloret kun je goed uitgaan en het is best te doen met de buss.ps vandaag ff boeken opgehaald :D

laterzzz
 
Originally posted by Gmuze
Ik ga toch even kijken of ze Klaaswaal nog kennen :). De meeste reisleiders kunnen zowieso een beetje humor niet waarderen.

En nogmaals; weet iemand hoe het zit met de vrouwen in het Oostblok?

Stel er maar niet teveel van voor :(
 
Ach, je kan best een vrachtwagentje oostblok-vrouwen mee terug nemen, en verpatsen voor een leuk prijsje :rolleyes:

Zjonnie; 8)

GoGo Tours is kl*te, want ik heb zes jaar @AC gewerkt, en NIEMAND maakt zo'n en0rme teringzooi als dat volk van GoGo...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ach, je kan best een vrachtwagentje oostblok-vrouwen mee terug nemen, en verpatsen voor een leuk prijsje :rolleyes:

n.a.v een tv programma heb ik het daar ook nog eens over gehad met een paar maatjes, zagen we allemaal wel handel in 8P

Als het goed is werd er voor ons vandaag/morgen geboekt.

Cherssonissos te Kreta 8)

11 dgn all in.
 
Vrouwen handel is niet grappig :|. In Callela wordt hier veel aangedaan, zijn echt foute, nare mensen die er mee bezig zijn.
 
Dit jaar 15 dagen Marmaris, Turkije met 7 man, appartementencomplex Bonjorno...
Vorig jaar Mallorca, ook wel lache, maar was ingebroken en veel gejat...
Jaar daarvoor Kreta en dat is gewoon het mooiste...
Nu even rondkijken en als het niks is volgend jaar gewoon terug naar Kreta...
 
Ik snap wel dat het een grapje is hoor :p. Maar een vriend van me is bedreigd door een van de mafia bazen in Callela, omdat hij omging met een dame die VAN HEM IS. Hij is gewoon overdag midden in het centrum 2 keer klem gezet door 4 man uit 2 auto's. Hij is dus ook 4 dagen eerder naar huis gegaan. De inwoners van Callela willen er niets van weten :|, maar het schijnt dus dat er om de 2 weken iemand wel wordt omgebracht.
Wilde het even kwijt.
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ik kick 'm ff :)

Zijn er mensen die wat meer willen / kunnen vertellen over vakanties in kroatië?

Hoe liggen de prijzen?

MERKDRANKEN ZIJN DUURDER DAN HIER, ETEN IS GOEDKOPER
Wat is aan te raden, welke plaatsen?

WIJ GAAN AL EEN PAAR JAAR NAAR EEN CAMPING IN DE BUURT VAN POREC(NAAR MIJN WETEN HET BESTE)
Soort accomodatie?

LIGT ER AAN WAT JE WIL
Weer?

MOOI MEESTAL 35+ AFGELOPEN JAAR NIET ONDER DE 40 GEWEEST
Auto bereikbaarheid?

GOED
Soort volk wat er rondloopt?

hET LANDELIJKE VOLK ZIJN PATSERS
Als t kan, heel graag :) Mendophir, weet jij wat ? Ben al aant zoeken naar club international

cLUB INTERNATIONAL LIGT IN PROEC HEEL LEUK VAN ALLES WAT
 
Waar: We hebben nog geen id
Hoe: Vliegtuig
Hoeland: 15dgn
Waarom: Om lekker te beesten met 9 andere vrienden.

We willen misschien zelfs wel weer terug naar waar we vorig jaar waren(kreta), want het was zo ubervet en goed bevallen. Iemand wel een 2x naar dezelfde plaats geweest? Goed/Tegen ge(be)vallen?
 
Iga naar Blanes.Dorpje net onder Lloret.Gezellig op een camping in een tentje met wat vrienden uit Breda... ZAAALIG gewoon!!! en lekkere meide!!!! :p:p:p
Ik zag dat er nog een paar mensen naar blanes gingen... laat me iets weten.Misschien kom ik je wel tegen in discotheca LAS VEGAS! hehe
 
Originally posted by Casper

We willen misschien zelfs wel weer terug naar waar we vorig jaar waren(kreta), want het was zo ubervet en goed bevallen. Iemand wel een 2x naar dezelfde plaats geweest? Goed/Tegen ge(be)vallen?

Ligt eraan... Zelfde plaats hoeft geen probleem te zijn, zeker niet als het in ander gezelschap is... Ik ben een jaar met een vriend van me [en ex-gf's, maar dat terzijde :rolleyes:] naar Blankenberge geweest, en 2 jaar erna met m'n gf... Hele andere vakantie, zelfde plaatsje :)
 
Ik ga dit jaar weer naar Blanes samen met gf. Zelfde hotel, maar er is daar nog zat te beleven. 10 daagse busreis bij Solmar tours. Is vorig jaar zeer goed bevallen.
 
Back
Top