Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Originally posted by Gmuze
Je zit op het zelfde vliegtuig als ik :), wij zitten in Alexandra, beetje gaar, maar dat maakt verder niet uit

Wij wilden in eerste instantie in Alexandra :rolleyes: . Maar die kon geen 11 man meer onderbrengen. En toen hebben we maar voor die andere gekozen.

Voordeel bij die van jullie was dat je een leuk zwembadje erbij had, wij kunnen bij de buren spartelen. Verder maakt het me niks uit. Meerendeel ben je toch buiten/op strand daar.
 
Zijn er mensen die in Callela zijn geweest en mij een leuke hotel / app. complex kunnen aanbevelen! De ligging en de faciliteiten en het voer moeten en goed zijn, verder weinig eisen!
 
ff vraagje hoor..

wij gaan dus naar spanje, maar nu willen er een paar mensen weer afhaken, want ze hebben geld te weinig..

aangezien het voor de rest van de mensen die wel gaan ,weer een stuk duurder wordt.. wil ik ze toch over halen..

hoeveel gaven jullie ongeveer uit op vakantie?

wij gaan 2 weken.. de 1 heeft 850 euro ongeveer, de ander weet ik niet..

ik heb zoiets, ga niet elke dag uit enzo, scheelt al een hoop
 
Ik ga met een stel vrienden en vriendinnen en mijn vriendin gezellie naar Calella, Spanje. Lekker aan de costa, elke dag stappen en zuipen en naar het strand. Trio voor elkaar proberen te krijgen, is ze best voor in hehe:p. 10 dagen, met de bus erheen, 4 sterren hotel gunstig gelegen en dan voor 390 euro's dus niet duur vind ik. kheb ongeveer 1000 euro's voor stappen en alles wat ik over hou ga ik in mijn scoot stoppen:D
 
wie is dr wel eens uitgeweest is gran canaria? playa des ingles? is dat wat zo ja, wat zijn de leuke dingen, zo nee, waarom niet? alvast bedankt!
 
Croatia 2 weken

Weer een scooter lenen voor bijna niks daar, beetje cruissen etc...
En veder genieten van alles.. alles is goedkoop daar :)
 
Mike@HSC said:
wie is dr wel eens uitgeweest is gran canaria? playa des ingles? is dat wat zo ja, wat zijn de leuke dingen, zo nee, waarom niet? alvast bedankt!

Veel Engelsen is wat ik me kan herinneren. En niet in die "Loterijen" trappen daar. Dan heb je zogenaamd iets gewonnen, maar je wordt dik genaaid.

Voor de rest wel lachen, klimaat vond ik ideaal omdat er altijd een windje aan de zee stond.

Ga zelf de 7e Juli met 10 maatjes naar Kreta --> Chersonissos. Heb er nu al super zin in.
 
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Gran Canaria, maar weet er eigenlijk bar weinig van. Heeft iemand nog wat nuttige informatie? thanx a lot'
 
ben tot nu toe in me leven 10x naar playa del ingles geweest,
welk hotel/appart zitje?
uitgaan tjah dat ging ik nog niet in me levens jaren tot 14 jaar ongeveer ( daarna werd turkye enzo intressanter )
 
suzuki-kat said:
Croatia 2 weken

Weer een scooter lenen voor bijna niks daar, beetje cruissen etc...
En veder genieten van alles.. alles is goedkoop daar :)

Is echt te mooi en goedkoop daarzo:) Als je aan de kust zit is het ook echt aan te raden een motorbootje mee te nemen!

Ik ga dit jaar zelf naar Marmaris(turkey)15 dagen all-in voor 725euro van 17 t/m 31 juli
 
Toch een best nuttig topic rond deze tijd van het jaar dus heeft iemand nog wat tips als je naar gran canaria gaat, wij zitten in Maspalomas in een huisje van een kennis, op ongeveer 10 rijden van playa del ingles
 
Back
Top