Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Originally posted by Lennox
Vanmiddag naar Reisburo gegaan. En we hadden het goed uitgerekend allemaal (even navraag gedaan) + extra info van hotel.

Onbeperkt drank van 10.00 tot 24.00 + (warme snacks)


All in ownt hard! Echt relaxt dat je maar ff naar de bar hoeft te lopen om wat pils te halen, of een hamburger ofzo..
Alleen vind ik 830 euri`s wel duur, maar das Griekenland he..
 
Ik heb op Dominicaanse republiek, Kos en Cyprus ook all in gehad (nog met mn ouders destijds). Dat was echt wel heersend idd.

Ik denk dat we dit er wel makkelijk uit krijgen qua drank, snacks enzo zal je af en toe wel pakken.

De prijs is niet echt weinig, maar als je ziet dat je in die tijd voor een appartement gewoon ook 400 euro neer moet leggen.....
 
Ik kick 'm ff :)

Zijn er mensen die wat meer willen / kunnen vertellen over vakanties in kroatië?

Hoe liggen de prijzen?
Wat is aan te raden, welke plaatsen?
Soort accomodatie?
Weer?
Auto bereikbaarheid?
Soort volk wat er rondloopt?

Als t kan, heel graag :) Mendophir, weet jij wat ? Ben al aant zoeken naar club international
 
14/07 8 dagen naar el aranal mallorca ....8 dagen voor 670 € all inclusive :p dat wordt dus lekker hele dag lekker luieren an het zwembad met een heerlijk koud pilsje erbij :p
 
Hmzz ... vriend van me wilde naar turkije. Had wat leuks gevonden via een vriend. Zijn echter beperkt inschrijvingen mogelijk maar dat klinkt toch wel super:

15 dagen
Vlucht en luchthaven kosten incl.
Eten en drinken hele dag incl.
**** hotel
Vlak int centrum van alanya

695 euri :)
 
Ik ga aankomende zomer in ieder geval weer met m'n ouders mee, de bestemmingen die zij kiezen en de hotels zijn dingen die ik zelf nooit zou kunnen betalen. En op die manier zie ik steeds meer van de wereld.

Ben ook vanplan met vrienden te gaan, waarheen weet ik nog niet. Misschien een 'uitgaansparadijs' of misschien zelfs wel Thailand.
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ik kick 'm ff :)

Zijn er mensen die wat meer willen / kunnen vertellen over vakanties in kroatië?

Hoe liggen de prijzen?
Wat is aan te raden, welke plaatsen?
Soort accomodatie?
Weer?
Auto bereikbaarheid?
Soort volk wat er rondloopt?

Als t kan, heel graag :) Mendophir, weet jij wat ? Ben al aant zoeken naar club international

yeye, ik ben je man...

De prijzen zijn ronduit laag te noemen, voor 5 euro ongeveer eet je daar een mega lekkere mixed grill en voor 1,50 euro extra heb je er een halve liter-pot bier bij... ik bedoel...heerlijk :p
Ik zou toch wel in Istrie gaan zitten aangezien daar een beetje het uitgaansleven te vinden is, wij zaten bij Porec op een camping, maar vraag me niet hoe die heette. Geweldige tijd gehad, leuke zwembaden, aardig veel nederlanders, leuke restaurants etc. Weer is ronduit geweldig te noemen en doet zeker niet onder voor Italiaans zomerweer, een graag of 30-35 zit er elke dag wel in. Bereikbaarheid met de auto is geweldig te noemen, weinig verkeer daar en doede wegen. Volk wat er rondloopt is voornamelijk toeristen, maar de Kroaten zelf zijn ook wel chille luitjes, al met al een pure aanrader voor een gezellige vakantie!!

Mocht je nog meer vragen hebben...? :p
 
Okey :) Thnx .. ik ga het aan de anderen voor leggen ...
Mjah als je ziet wat voorn reisje naar turkije voor het zelfde geld ook mogelijk is ... dan denk ik toch dat we dat maar es gaan boeken :)
 
k zou nog niet weten waar k heen ga denk gewoon weer een last minute met een paar vrienden voor zo'n 300 euries zit je dan al in turkije all inclusive dusz..
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vorig jaar 2 weken Oostenrijk gedaan, was redelijk a-boeiend qua jeugd/uitgaan, maar was ook een ander type vakantie...

Dit jaar is de PLANNING, om samen met een hoop vrienden naar Istrië [Kroatië] te gaan... Jeroen van Kimmenade komt al jaren op die camping, en weet dus de weg wel ;) We zullen wel met 6 a 7 man gaan ofzo, uiteindelijk...

*edit*

Vervoer; 0t0
Prijzen; cheap

Istrie is erg leuk:) :)
 
8e jaar malgrat de mar nu met vrienden.

met 4 personen.
17 daagse busreis op een camping met 6 persoons tent koelkast, gas vornuis bla bla bla. met boosten toers. annuleringsverzekering. 375 euro

WARM!
Geile wijven :D

www.boostenreizen.nl

en je kan er dik feesten. kom er al heel wat jaartjes. :p
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Okey :) Thnx .. ik ga het aan de anderen voor leggen ...
Mjah als je ziet wat voorn reisje naar turkije voor het zelfde geld ook mogelijk is ... dan denk ik toch dat we dat maar es gaan boeken :)

En dan eet je wel elke avond lekker in een restaurantje met veel bier :)
 
sta al aardig wat jaar op camping in nederland aan veluwe meer, best leuk enzo; maar ga dit jaar denk ik ook wel ff 2 weekjes weg; zonder boot ga ik me denk snel vervelen @ camping.
salou/blanes in hotel met auto er na toe :p
 
Originally posted by Doofus
8e jaar malgrat de mar nu met vrienden.

met 4 personen.
17 daagse busreis op een camping met 6 persoons tent koelkast, gas vornuis bla bla bla. met boosten toers. annuleringsverzekering. 375 euro

WARM!
Geile wijven :D

www.boostenreizen.nl

en je kan er dik feesten. kom er al heel wat jaartjes. :p

Tj00, je site werkt niet echt, waar had je m geboekt dan, klinkt best goed... zou je hier mer over kunnen vertellen, en hoe zit het met de vooruitbetaling?
 
Dit jaar weer met m'n oudertjes naar Mas Nou , ligt bij Loret de mar en Playa D'aro. Mijn ouders en zussie hebben appartement en ik heb me eigen appartement, dus dat wordt wel weer feeste, ik ken er inmiddels ook wel wat mensen...
 
Back
Top