Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

ik weet het echt nog niet watvoor grote vakantie ik ga houden, maar grote kans dat het niet 1 vakantie wordt, maar meerdere kleinere dingen..

zowiezo naar Blitzhits dit jaar, in DLD. groot opelfestival... vrienden van me willen nog door europa touren met auto's, vind ik ook prima, maar zie het eerst wel...
 
spanje salou kosten zijn daar wel duur ja vooral uitgaan etc ik zat op een camping hadden mijn ouders betaald geen id hoe duur dat was volgens mij iets van 20 per dag ofzo
 
nog geen id...misschien wel weer die kanten van kreta op ofzo, we shall see!

Boek sowieso via i-net, afgelopen jaar ook gedaan en was goed bevallen! :W En ga sowieso met vliegtuig, waar ik dan ook heen gaat! Nooit meer met de bus!!
 
nog niks geregeld als 't meezit dan m'n vrachtwagen rijbewijs binnen dus lekker rond toeren heb toch (nog, zit ongeveer wil in de planning op een paar dingen na) geen vriendin dus waarom vakantie als ik 't hele dagen heb :)
 
Mallorca als het goed is dit jaar.

In september met ouders en Broertje naar Egypte twee weken, 1 week in de desert en een week hotel 8)
 
Men neme, in 2003:

- De Franse Cote d'azur
- Een staanplaats op een camping met 3000 man, 30 meter van het strand!
- 2 vrienden
- Discotheek op de camping, evenals zwembad en de hele kutzooi
- mooie vrouwen
- Fucking warm weer, en iedere dag bier
- Een Sierra die we 3 weken daarvoor hadden gekocht voor 300 euro

Geloof me ! Het was meistro ! In 2004 gaat er zeker weer zoiets plaatshebben !
 
Vorig jaar 2 weken Oostenrijk gedaan, was redelijk a-boeiend qua jeugd/uitgaan, maar was ook een ander type vakantie...

Dit jaar is de PLANNING, om samen met een hoop vrienden naar Istrië [Kroatië] te gaan... Jeroen van Kimmenade komt al jaren op die camping, en weet dus de weg wel ;) We zullen wel met 6 a 7 man gaan ofzo, uiteindelijk...

*edit*

Vervoer; 0t0
Prijzen; cheap
 
Net als vorig jaar weer een villa gehuurd, wel vrij prijzig maar we delen het met iets van 10 man dus dan is het echt niet duur. Dit jaar zitten we vlakbij Cannes, dus uitgaan moet wel goedkomen.

We rijden btw met de auto er heen, 's avonds weg en in het begin van de middag daar. Werkt prima.

Foto van vorig jaar:
villa.jpg
 
net als de voriger 2 zomers naar bulgarije;)
vliegticket kosten wel wat mja slapen doen we voorniks daar
en eten en drinken kost haast niks daar:)
altyd super mooi weer daar en savonds genoeg te doen daar
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vorig jaar 2 weken Oostenrijk gedaan, was redelijk a-boeiend qua jeugd/uitgaan, maar was ook een ander type vakantie...

Dit jaar is de PLANNING, om samen met een hoop vrienden naar Istrië [Kroatië] te gaan... Jeroen van Kimmenade komt al jaren op die camping, en weet dus de weg wel ;) We zullen wel met 6 a 7 man gaan ofzo, uiteindelijk...

*edit*

Vervoer; 0t0
Prijzen; cheap

Kutbart daar ben ik afgelopen jaar geweest... was geweldig... alleen die verrotte spinaziezee daar is niet om te teren. Heb daar een heer-lijk-e :rolleyes: vakantie gehad

Aanrader: Club International!
 
Vanmiddag naar Reisburo gegaan. En we hadden het goed uitgerekend allemaal (even navraag gedaan) + extra info van hotel.

Onbeperkt drank van 10.00 tot 24.00 + (warme snacks)

ziet er vet uit :)

33.jpg


Kilometer van uitgaansshit in Chersonissos als het goed is.

Waarschijnlijk wordt dit hem :!
 
heeft er iemand ervaring met all-in vakanties in de herfstvakantie?

ik wil dit nl met mijn vriendin gaan doen, scheelt heel veel geld, en het weer is toch nog goed.. ik heb gehoord dat er ook nog veel jeugd zit dan, en dat je dus nog redelijk kan stappen? maar is dit ook echt zo?
 
kgaat 6 feb. voor een maand naar nieuw zeeland beetje rondreizen enzo.
nix geregeld alleen vlucht heen en weer. zien wel waar we slapen.......
en 4 sep. voor 3 weken naar nepal maar dan georganiseerd via www.djoser.nl staan erg leuke vakanties tussen!!!!! :)
dat zullen wel blokhutten en tentjes worden...8)
 
Wij gaan in 2004 ckers Chersonissos met ze 8ten ofzo, nog ff een reisorganisatie vinden die goedkoop en goed is (waarschijnlijk gogotours) en dan partyen voor 8 of 11 dagen
 
Back
Top