Is er 250gram per wiel af of is er per wiel 1 kilo af? Als er overal 1 kilo af is, totaal 4 dus, kan het best zijn dat dit overeenkomt met 8 kilo van de auto af.
Ik had hem tussendoor gewogen toen ik alleen nog maar geboort had en de restjes er niet af had gehaald, zat toen op 1040 heeft 85 gram gescheelt dus
Nee, ik heb het zo uitgemeten dat een zip type 1 velg er netjes in past, als alles maximaal verlaagd is.Ik neem aan dat de poten in de zelfde positie staan als bij een orgineel kroonstuk van een Aerox.
Dus met andere woorden; die 5mm dikte is niet stevig genoeg?mijn eigen kroonstukken zijn eender enkel iets minder ver naar voren.
ik heb ze ook aardig dik gepakt, 15mm. maar ik wilde ook stevigheid en er komen uiteraard weer gaten in!
gr heiko
Ik denk dat dat te duur gaat worden qua freeskosten, als de frezer dat al kan..is het niet mogelijk om je poten gewoon wat schuiner in je kroonstuk te plaatsen zodat je de poten wat dichter bij de balhoofdbuis komen te staan.
of komen er dan hele andere krachten op?
heb t even uitgetekend voor je, het remmen is hier gesimuleerd met eeen kracht van 2000 N. De pijl wijst de kracht aan, met 35 mm dikte was er niets aan de hand, met 30 mm dikte word ie te zwak op de rode plekjes, als je hier wat meer materiaal laat staan , en een grotere radius neem in dat hoekje ben je hiervan af.
Gewicht 30 mm dik: 325 gram
Gesimuleerd materiaal: Aluminium 6061
Het stukje stuurpen dat kleurt hecht ik niet zoveeel waarde aan omdat de stuurpen veel langer is en daardoor wat kan buigen, dat is alleen wat meer werk om te simuleren dus doee ik t zo
Hardstikke bedankt man:W:love:heb t even uitgetekend voor je, het remmen is hier gesimuleerd met eeen kracht van 2000 N. De pijl wijst de kracht aan, met 35 mm dikte was er niets aan de hand, met 30 mm dikte word ie te zwak op de rode plekjes, als je hier wat meer materiaal laat staan , en een grotere radius neem in dat hoekje ben je hiervan af.
Gewicht 30 mm dik: 325 gram
Gesimuleerd materiaal: Aluminium 6061
Het stukje stuurpen dat kleurt hecht ik niet zoveeel waarde aan omdat de stuurpen veel langer is en daardoor wat kan buigen, dat is alleen wat meer werk om te simuleren dus doee ik t zo
[urlhttp://i25.tinypic.com/25ata1s.jpg[/url]
zo te zien zullen er nog veel mensen worden afgekeurd de eerste keer dat ze komen.
er zijn mensen die het weten en kunnen, en er zijn mensen die denken dat ze het weten en kunnen. waarschijnlijk zal die laatste groep problemen gaan krijgen met zijn machine bij de keuring. volg je me nog een beetjevertel...