Gewicht @ krukas verminderen

Bart@Sp said:
op verzoek van mark (aerox-evo70)
snaaropzekop.JPG


dit is mijn scooter, combi, evo5 vario/malossi kevlar snaar/malossi poellies. als ik op top rijd @ std vertanding dan gebeurd dit :+

je bedoelt dan snaar over poulie heen ??
zit trouwens je v-snaar niet verkeerd om ?

Greetz
 
dat komt omdat hij dus tehoog is gekomen en omgeklapt is. kan soms liggen dat er teveel ringetjes tussen de halfpoelie en vario bus is gedaan. me maatje had er daardoor dat hij steeds omklapte.

mzzl
 
$aint said:
Dan heeft iemand de verkeerde snaar gebruikt, of de bus was te kort:)

hapt even, denk ik:?


geloof mij nou maar dat het goed zit;) er zitten 2 bussen bij een evo vario kitje, eentje voor een as met spiebanen en eentje zonder. deze zijn allebei even lang, ze verschillen allleen van binnen diameter, omdat een evo as (spiebaanloos) dikker is. de snaar is een 18,5mm malossi kevlar voor zip sp, de evo snaar is 20mm dacht ik, dus dan zou het er nog sneller uitlopen lijkt mij.


en ja die snaar zit op z'n kop :rolleyes: en nee het was geen warmloper:rolleyes:
 
Bart@Sp said:
hapt even, denk ik:?


geloof mij nou maar dat het goed zit;) er zitten 2 bussen bij een evo vario kitje, eentje voor een as met spiebanen en eentje zonder. deze zijn allebei even lang, ze verschillen allleen van binnen diameter, omdat een evo as (spiebaanloos) dikker is. de snaar is een 18,5mm malossi kevlar voor zip sp, de evo snaar is 20mm dacht ik, dus dan zou het er nog sneller uitlopen lijkt mij.

De bus voor op de evo as is 2mm langer als de normale bus (iig bij de evo6 vario).
De evo kevlar snaar is idd 20mm, de gewone +/- 17mm.

Waarom rijdt je eigenlijk met deze aparte combi?
 
Neo's OWNAGE said:
dan ken je net zo goed een evo halpoulie kopen, en doe je de losse koelvin er niet op...

heb je ze ooit wel eens allebei gewogen, de malossi blijft zowat in de lucht hangen zo licht hij is, de evo is voor dichtbij een dodelijk wapen (lees tering zwaar) :p

@ barthoededude: t halve toppic gaat al over een alu poellie :rolleyes:
 
$aint said:
De bus voor op de evo as is 2mm langer als de normale bus (iig bij de evo6 vario).
De evo kevlar snaar is idd 20mm, de gewone +/- 17mm.

Waarom rijdt je eigenlijk met deze aparte combi?

ik rij met een rhq 80mm asje. als ik de evo as bus pak, heb ik een speling omdat de binnediameter groter is, en ik heb een evo5 vario bij deze zijn de bussen even lang :?....

waarom:? geen idee ik kon deze voor een leuke prijs kopen toen.
 
Back
Top