Gewicht @ krukas verminderen

Kneiter said:
Team en Speed hebben exact de zelfde zuigers.
Idd, ik heb al een keer nieuwe zuiger erin gedaan en dat was gewoon een speed zuiger.

Rs Rullezzz said:
maar tijd is toch nog niet zo slecht? vergeleken met ander rijders
Dat is waar, maar ik wil gewoon rond de 8 sec gaan rijden.

@ Efsane, ik heb ook al nagedacht over al die dingen en meeste zijn ook al gebeurd. Meeste is ook al gepolijst:p

Zat ook al te denken om een kleiner (10inch) voorwiel te monteren, alleen het nadeel is dat ik dat niet mooi vind en het uiterlijk vindt ik minstens zo belangrijk en misschien wel belangrijker als de snelheid.
Wat wel zou kunnen is voorvork verlagen, die veren iets inkorten oid.
 
heb mijn halfpoulie ook afgedraaid, wat het geholpen heeft op de testbank geen idee.. omdat er niet getest is voor- en na het afdraaien.
maar toch de 20+pk gehaald, dus het zal vast wel een beetje helpen :)
 
Raceroxie said:
Zat ook al te denken om een kleiner (10inch) voorwiel te monteren, alleen het nadeel is dat ik dat niet mooi vind en het uiterlijk vindt ik minstens zo belangrijk en misschien wel belangrijker als de snelheid.
Wat wel zou kunnen is voorvork verlagen, die veren iets inkorten oid.

zo denk ik dus ook altijd :) liever een vette scoot die lekker hard rijd dan een lelijke scoot die nog harder rijd :p

maar ik zou idd je vorkveren ff inkorten (cmtje of 4/5?) en mss achter een iets langere veer ? :)
evt nog een clamp naar voren zodat je meer het "naar voren leun" effect hebt :)!
ook kun je misschien een ander stuurtje proberen waarmee je anders op de scoot zit..
 
Raceroxie said:
Oke thnks, dan ga ik dat op school maar is laten afdraaien:D

Even terug komen op het begin...

Er zijn van Power One kant en klare Poelies leverbaar zonder koelvin etc er op.
Maybe een id...
 
Thnks voor de tip, maar ik laat gewoon me malossi halfpoulie afdraaien. dan kost het me ten eerste geen geld en ten tweede wil ik geen power one:p.
 
Van schie
140-1115386395.jpg

140-1115386357.jpg

Ik denk dat deze van power one is. Btw, is die van power 1 nu van alu of gewoon van ijzer oid?

Edit/ evo of power 1?
 
Last edited:
Aerox-Evo70 said:
de evo halfpoelie is een stuk zwaarder dan de malossi versie, beslis zelf maar of je een zware of lichte halfpoelie wil :)

Een evo poelie voor Pia is kleiner (te klein)

Ik geloof dat die van Power1 van Alu is (iig een stuk lichter dan orginele)
En (wij hebben liggen) zijn blauw geanodiseerd.
 
Raceroxie said:
Van de rotor weet ik dat het zonder problemen kan, alleen van de halfpoulie, zou je het daar zonder problemen vanaf kunnen halen (van schie had ze er ook afgehaald) zonder dat het zooitje te warm wordt.

Je probleem op Jubbega zal eerder zijn dat de vario's niet op temperatuur komen.
 
Made in AJ said:
Een evo poelie voor Pia is kleiner (te klein)

Ik geloof dat die van Power1 van Alu is (iig een stuk lichter dan orginele)
En (wij hebben liggen) zijn blauw geanodiseerd.
Hoezo is de evo halfpoulie te klein?
 
op verzoek van mark (aerox-evo70)
snaaropzekop.JPG


dit is mijn scooter, combi, evo5 vario/malossi kevlar snaar/malossi poellies. als ik op top rijd @ std vertanding dan gebeurd dit :+
 
Last edited:
Back
Top