carterdeksel, gewicht of koeling?

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
meningen;

Carterdeksel van mijn alleen voor sprint en testbank te gebruiken
sym met pia blok.

a. lichter maken... wel zo dat het nog stevig blijft ivm functie
voor algehele stevigheid van carters

b. alleen in en uitstroom vergroten, zodat de koelings gang
intact blijft (bedoel dat wanneer er overal gaten in zitten
die flow natuurlijk weg is)


Graag uw mening...

Tinne..
 
Advertisement - register to remove this

ok, maar het midden gedeelte wat qua koeling het beste dicht moet blijven, kan ik wel veel weghalen...

maar meer meningen?

Tinne..
 
Je kan er ook veel uithalen en dan met een lichter materiaal (plexiglas,dun alu plaat enz.) iets fixen zodat je koelingsgang intact blijft :)
 
Ja.. heeft dat nog wel zin dan, dan praat je over grammen.. ik denk dat dat zelfs niet op de testbank te zien is. Ik zou gewoon die gaten groter maken in je carterkap.
 
Ik denk dat het beter is om inlaat en uitlaat te vergroten en het midden dicht te laten. In gewicht zal het weinig schelen maar in stevigheid en koeling wel. Door de lucht te sturen is de koeling beter en door het midden er niet uit te halen zal je kap ook wat meer stevigheid houden.
 
Marcel;

laten we zeggen dat ik dat deel in de carterdeksel boven je koppeling waar in mijn deksel een lager zat (maar ik heb geen gelagerd primair) eruit wilde halen, maar dat dit niet snel genoeg ging, ik rondom gaatjes geboord. Laat ik hem dan eruit persen..

:| :|

idd, hij hangt nu @ de afvalmetaal bak, nog net geen 2 delen.

:p
Tinne..

dus;
gaten in het begin en eind maken, om koeling te bevorderen.
midden gedeelte laten we dicht ivm stevigheid

dank u.
 
Originally posted by monstaboy
Ja.. heeft dat nog wel zin dan, dan praat je over grammen.. ik denk dat dat zelfs niet op de testbank te zien is. Ik zou gewoon die gaten groter maken in je carterkap.
gewicht zie je zowieso niet op een testbank...

Verder zal je je niet zo druk moeten maken over de flow, want daar heb je bij een sprinter ook nixz aan. Gewoon hoop sleuven zal genoeg koeling geven en nog wat gewicht schelen ook. Maar ga t niet te gek maken, want je heb ook al een stijfe "veer"
 
heb ik het idd ook al over gehad met joor,
met zo`n alu staaf (dus geen vering) zal er idd
véél meer druk op dat punt @ carter te staan...
En stel je voor dat het dan een keer gaat breken...
.....tijdens sprint.......:| neuh dan maar een paar gram zwaarder.

Tinne..
 
Hmmmz, goeie zaak dat je em gesloopt hebt! Ik zie het zaterdag wel dan.
En nu? Nieuw deksel kopen? Weeg dan gelijk eens het verschil tussen een runner en een oud model deksel ;)
 
Ramey had nog 2 runnerdeksels....
(waarom weet niemand...:p )

Heb er nu een van hem gekocht...
Maareh...? runnerdeksel is dus al veel lichter ?

Ga strax naar fred; word dus bij het begin wat gaten en bij het einde van deksel.. Ook moet dat lager voor primair eruit..
(heb dus geen gelagerd primair)


Tinne..
 
Tinne, laat em gewoon origineel. Ik heb gezien hoe je verneukte deksel eruit zag, en dat was niet bepaald esthetisch verantwoord.

Hou je gaten-fetish dus ff in bedwang.
 
Joor, smaken verschillen nou eenmaal. Dat jij het niet mooi vind betekent niet dat een ander er niet uren op kan kwijlen oid.
 
Originally posted by MHRamey
Tinne, laat em gewoon origineel. Ik heb gezien hoe je verneukte deksel eruit zag, en dat was niet bepaald esthetisch verantwoord.

Hou je gaten-fetish dus ff in bedwang.


:|

ik geef toe, die was té......

ik zal strax op mezelf letten...:rolleyes:
echt waar....


Tinne..
 
Back
Top