Scoot trekt harder na gewicht

Ephymerous

Banned
Als ik met iemand die aan me hing (fietser) heb gereden en die laat los en ik trek weer weg (alleen) dan trekt de brommer veeeel harder weg, waar kan dit aan liggen?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by erwinski
Als ik met iemand die aan me hing (fietser) heb gereden en die laat los en ik trek weer weg (alleen) dan trekt de brommer veeeel harder weg, waar kan dit aan liggen?

uhm volgens mij lijkt dat alleen maar komt omdat je net met fietser langzamer optrok
 
nee zeker weten niet,

mn scoot rijd de laatste tijd zowiezo brak, nieuwe druk veer, nieuwe v-snaar, trekveren, rolletjes en nog steeds niet zn oude niveau... lomp klote en word alleen maar erger
 
versn

Ik denk dat het komt doordat, omdat je met meer gewicht hebt gereden, je vario&co nog ff in een lagere versnelling staat, waardoor die dan wat meer toeren maakt. Ik denk dus gewoon dat je ff wat lichtere rollen moet pakken, of maybe sterkere drukveer.
 
Re: versn

Originally posted by Joop4never
Ik denk dat het komt doordat, omdat je met meer gewicht hebt gereden, je vario&co nog ff in een lagere versnelling staat, waardoor die dan wat meer toeren maakt. Ik denk dus gewoon dat je ff wat lichtere rollen moet pakken, of maybe sterkere drukveer.

goeie beredenering...... :|

volgens mij is het gewoon het welbekende "placebo-effect".....
 
Back
Top