This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fitness / Bodybuilding Facts! #16

Status
Not open for further replies.
pics genoeg gepost, ga niet elke week pics schieten ..

1,78 btw

Niet een hele recente maar praktisch geen verschil..

[Ir]http://i41.tinypic.com/28wdpol.jpg[/Ir]

( wel weer scheef, wanneer ik em draai word de foto verneukt )
 
Last edited:




Repost van het oude naar nieuwe topic,. nogmaals niet de beste foto's en niet de beste poses

Cor wat weegde jij eigelijk ook weer? en verdere stats?
 
Last edited:
Haha! Morgen weer een PR proberen neer te zetten met alle oefeningen. Ga wel smiddags ipv savonds, maar zal niet veel uitmaken denk ik. Goed eten voor die tijd en dan t beste er van maken. Morgen 105 kg dl, 85 kg squat en 55 kg BP.

We will see. Atm ruim 71 kg
 
Staat aardig in verhouding toch... ik ben sinds vorige week van 3x fullbody naar 4x split gedaan ab rust ab rust rust.

Kijken wat het oplevert. voelt wel weer lekker.
 
Thanks. Dl en squat gaan loodzwaar worden iig :#

Klopt is ook redelijk aan de lage kant.

Afgelopen maandag nog tip gekregen dat ik iets bredere grip moet pakken met benchen.

Had m'n armen niet in 90 graden staan zeg maar, eerder op 80 ongeveer. Pakte hem eerder altijd zo dat mn ringvinger op het gladde strookje kwam. En nu m'n wijsvinger op die plek.

Zal qua meer of minder gewicht niet veel schelen, maar toch.

BP en squat is 3x5, deadlift is 1x5. Alle drie met 4 opwarmsetjes.
 
weet niet wat voor stang jullie hebben?

wij hebben een soort lijn op de stang staan, daar ga ik met de duim opstaan,. strek ik me hand (net of je zoon nep telefoon maakt wat je vroeger wel eens deed?) en waar de pink komt daar pak ik vast
 
Alles is van precor dus zal de stang dat ook wel zijn. Jij zet dus je duim op t streepje(soort inkeping denk ik? dat is bij onze smith stang ook zo, bij bp stangen zit er een glad stukje van 1/2 cm en middelste gedeelte is ook glad vd stang) stang van 20 kg

edit:# : oftewel deze

[ir]http://www.saiworks.in/images/Olympic-Bar.jpg[/ir]
 
Bij mijn oude sportschool hebben ze geloof ik dezelfde, ik pakte de stang ook altijd bij dat buitenste streepje gelijk aan mn wijsvinger.
Gewichten die jij aangeeft vind ik niet verkeerd voor iemand van 71 kg. Ben zelf wel wat zwaarder (+/-25kg), maar deed de deadlift en squat niet veel zwaarder, alleen dan wel alles 3x10. Voor zover ik mij kan herinneren deed ik deadlift 130 kg 1 a 2 keer, squat 95 kg 5 keer ofzo (opbouwend vanaf 80kg), en bankdrukken 6 keer 86 kg, ook opbouwend.
Heb nu al meer dan een jaar niet meer getrained, behalve al het werk wat ik in de tuin doe enzo , binnenkort schrijf ik mij bij een sportschool hier vlakbij in de buurt om weer lekker te trainen, mis het wel, maar zal eerst wel weer tegen vallen.
 
Ook update van mijn kant
Na aruba (kleine 5 weken terug) gewogen toen woog ik 65,1kg @ vp van 9%.

nu afgelopen maandag gewogen en dit kwam eruit!
71,7kg @ 10% opzich vrij netjes zal alleen wel 2kg vocht bijbzitten die ik nu extra vast houdt ivm creatine dat ik nu wel gebruik.....

Op het verhaal hierboven

Deadliften = 95kg (10x 85/ 10x 90/ 10x 95)
Bp = 82,5kg (10x 77,5/ 10x 80/ 10x 82,5)

Vooral bechpress ga ik nu aardig op 'vooruit' pak hem elke keer 2,5 zwaarder dan de vorige keer en tot op heden houdt ik dst nog vol!

Ben wel benieuwd hoe zwaar ik straks weeg na mijn crea kuur en dan die 3weken rust... Daarin vakt namelijk mijn volgende meetmoment.. Hoe ervaren jullie dat?
 
Status
Not open for further replies.