Fitness / Bodybuilding Facts! #12

Status
Not open for further replies.
AAAAAAHHHH NEED MOTIVATIEEEEEEE

Godverdomme al anderhalve week niet gegaan omdat ik steeds brak ben of moet werken ofzo :X



Hoe doen jullie het als je hoofd er gewoon ff niet naar staat? En niet zeggen: Gewoon gaan, dat snap ik ook wel :+
 
Haha goeie, woon helaas net in deze buurt dus ken er niemand, en mijn huisgenoot is te arm voor een abo :D
 
AAAAAAHHHH NEED MOTIVATIEEEEEEE

Godverdomme al anderhalve week niet gegaan omdat ik steeds brak ben of moet werken ofzo :X



Hoe doen jullie het als je hoofd er gewoon ff niet naar staat? En niet zeggen: Gewoon gaan, dat snap ik ook wel :+

Tja als je er echt geen zin in hebt gewoon niet gaan , maar probeer jezelf gewoon te pushen om er heen te rijden/fietsen. Als je er bent dan heb je wel zin.
 
chek youtube

Bodybuilding motivation , doe ik als ik geen zin heb maar weet dat ik MOET trainen :+
 
Beide hamstrings licht verrekt, dus wordt geen kickboxen vandaag denk..
Dan maar de zaal in en borst knallen, moet die 40/40kg vandaag of morgen wel halen..
 
Dat bedoel ik anyway alsk 40/40 zeg:P
Van de week 45/45 gepakt, ging vrij goed, ben een beetje uit mn dip, hing met biceps ook lang stil op 18kg, pak nu 22
 
het lukt mij echt niet gewoon.. ik kan 1 dag lekker knallen, en dan heb ik 3/4 dagen zoveel pijn dat ik geeneens me armen omhoog krijg.

maandag ook weer begonnen met kracht oefeningen, half uur knallen en ik kan pas vandaag weer een halter aanraken.
 
Dumbell press met 40kg elke arm idd, benchpress doe ik amper meer want er staat er maar 1 en iedereen wil dat doen.. laat ze lekker klooien en stoer doen hoeveel ze 2x kunnen drukken met 3 man die die stang omhoog trekt van boven haha :+

Niet gelukt overigens, 2 uur kickboxen niet bevordelijk voor m'n kracht.. verbrand denks wel wat spier daar :P Maargoed wordt ook goed droger en die spieren plak ik er na zomer tijdens bulk er wel weer op.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top