Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Mn vriendin heeft het ook telkens over een camera en dat ze leuke foto's wil knippen. Ik heb er echter geen zin in om zo'n duur ding te kopen die vervolgens stof gaat happen, dus wat is een leuke camera die eenvoudig te bedienen is, voor een leuke prijs? Iemand suggestie's?

Iphone 4 @ 900 euro ofzo :+

1z4y04i.jpg
9hoxuv.jpg

Zondag een shoot gedaan voor een maatjes (foto) kledinglabel; dit was een testshot, maar vond 't een heel nice portret.
Rest moet ik nog bewerken, maar daar zitten ook een aantal mooie tussen.

Vandaag met 300mm+1,4 TC en D700 geschoten en daar ben ik wel blij mee.
Als ik d300s met d700 vergelijk dan wordt ik beetje droevig hahaha, niet dat het slecht is maar als je aan d700 kwaliteit gewend ben is het even slikken.

1.
292tfdi.jpg

2.
2r5t6w3.jpg

3.
25tyid5.jpg

Zo, net een 5D gekocht, volgend week krijg ik hem wel binnen. Heeft 3000 clicks wat weinig is en een leuke prijs ervoor.

Zat te bieden op een 5D op ebay, is geeindigt op 1025 euro, wat een fucking BELACHELIJKE prijs voor een 5D. Die oelewapper wat gewonnen heeft zal het zich wel beklagen. :D

dude meen je dit nou voor 1025 euro ?? sorry maar je hebt echt de hoofd prijs betaald!

Bij kamera express stond er 1 voor 975 en dan heb je ook nog 6 maanden gerantie!
en een nieuwe 5dmkll kost 800 euro meer (dan heb je een nieuwe!)

en 3000 clicks is niet veel maar bij zo een kamera al is het 3000 of 30000 maakt echt niet veel uit.

Op marktplaats ook allemaal rond de 850-,

Dus mijn vraag lijkt echt niet zo gek van mk 1 of 2 :p

Humm nu ik zen sukje 3 keer overgelezen heb, dan heeft hij dat idd niet betaald.

als je het niet betaald hebt dan moet je mijn post maar als niet geplaats zien hahah

Heb vandaag een Canon 50mm f1.8 en 55-250is gekocht. Vooral die 50mm is heerlijk:) Mijn Canon 17-85 4-5.6 is usm (efs) is overbodig geworden en mag weg voor 200 euro (incl. uv-filter, zonnekap en lensdoppen). Graag PM bij interesse.

even bij de erasmusbrug geweest van het weekend ( puur toeval :P )

ff snel een fototje gemaakt, had me instellingen alleen niet helemaal juist staan

_DSC3429.jpg

Status
Not open for further replies.
Back