Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Bedankt voor de reacties en/of tips ;)

apo5e.jpg


6zoj8w.jpg
 
hier al lang niet meer weg gezet..
Net wat geprobeerd met draadloze flitser aansturing icm zelf ontspanner.
Vond deze echt wel aardig goed geluks.
erikghost.jpg
 
Al een tijdje ben ik bezig uit te zoeken hoe ik goede product foto's kan maken. Hier en daar wel wat gevonden op internet.
Van de week bij Office centre een tas gezien met alles erop en eraan. (alleen veelste klein)
Maat van me heeft hem dus gekocht, om te kijken wat het was. En als doel: afkijken en een grotere bouwen, zelf.

opstelling.jpg


Na het een en ander geprobeerd te hebben kwamen we er redelijk uit. Foto's hier en daar iets zwarter gemaakt, maar puur met een penseel in photoshop. Niets spannends.

spgg.jpg


beitelvet4en.jpg


totaal niet bewerkt:
beitelvet3.jpg


Opzich dus zeker een goed resultaat, een vind ik hem te klein.
Prijs: 29.95
Pakket: Tas = opstelling, 2 lampen, 3 kleuren ondergrond.
 
Ikea wasmand doet hetzelfde voor 2 euro :+

160rcyr.jpg


Denk dat je iets meer moet spelen met het licht, en let op reflecties van voren. Vanaf de camera gezien dus, zie bijvoorbeeld die NPK bussen.
 
@Dj, haal gewoon een witte studio achterwand (papier-rol) en koop 3 simpele desnoods 2e handse studio flitsers. Heb je veel meer aan imo.
 
Je ziet ook vaak inport spul uit vage landen, erg leuk en vaak erg voordelig maar je bent de sjaak als het op garantie aan komt.
 
dat kan nooit kloppen, alleen die f1.4 is al 300? euro waard!

if so, goeie deal, laat me weten als hij er meer heeft, die van mij word na 5x op de grond te laten vallen ook wat rommeliger.

wie heeft er trouwens ervaring met garantiewerk op nikon lenzen? hoe lang duurt dat?

mijn 18-200VR lens begint te zoeken met scherptstellen, en er komt steeds meer speling op, probleem is.. ik kan/wil m niet missen, maar om nou een nieuwe te kopen terwijl de andere ff weg is.. hoe lang zou ik m kwijt zijn?
 
dat kan nooit kloppen, alleen die f1.4 is al 300? euro waard!

if so, goeie deal, laat me weten als hij er meer heeft, die van mij word na 5x op de grond te laten vallen ook wat rommeliger.

wie heeft er trouwens ervaring met garantiewerk op nikon lenzen? hoe lang duurt dat?

mijn 18-200VR lens begint te zoeken met scherptstellen, en er komt steeds meer speling op, probleem is.. ik kan/wil m niet missen, maar om nou een nieuwe te kopen terwijl de andere ff weg is.. hoe lang zou ik m kwijt zijn?

Was dat ding niet in het water gevallen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top