Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Yay, nieuw topic!

camera nieuws, Canon brengt binnenkort de 550D uit... mooi spul voor die prijs..ik wou dat nikon eens wat fatsoenlijks uitbracht (ik mis fullhd of 60fps zo erg :( )
 
Niet mijn meest mooie foto maar wordt wel in de kiteworld geplaats( grootste internationale kitesurf magazine).
En nog een andere foto, dus ook weer blij mee.

id6905.jpg
 
Zo idd Dion , ik zit ook echt met SMART te wachten op wat update,s van NIKON, ze brengen nu wel een nieuwe 16-35 F4 uit met VR etc..

Maar ik kan nog niet echt geloven dat 18mp op zo een kleine en goedkopere sensor echt goed is.
De geruchten van de nieuwe Nikon d700x ,klinken ook erg goed.

En er komt een nikon d95, opvolger van de d90.
 
zag jou laatst nog wel in een paar magazines staan Youri.
Toen ik in Dominicaanse republiek was aantal magazines gelezen, stonden paar fotos van jou in.
Ook o.a die foto waar je ook mee in Zoom hebt gestaan.
En paar fotos van jou zelf over eiland hoppen etc.

zal binnen kort ook eens paar fotos uit zoeken en weer eens wat posten.
 
Ben vorige week geweest, ja. +ralf+
Nergens last van gehad, op een halve middag na een wat zure lies; dat was dan ook een flinke klapper die ik ervoor maakte. :)
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DHUcJbX7aGs"]YouTube- 4x4fotos.nl MOAB Trailer HD[/ame]

gemaakt met de D90!
 
Moet eerlijk zeggen dat nu je het zegt mij ook erg opvalt, de vignette gaat in de komende renders wat softer :p
 
Ik ga komende week een Canon 50mm F1.8 lens kopen. Had er al een beetje mee zitten kloten pasgeleden, echt vreemd dat je niet kan zoomen eigenlijk. Bestaan er trouwens lenzen met lagere diafragma waarde?
ps. waar is een IR filter voor? Ik dacht eens testen, maar is dat soms om de zon te fotograferen? Zelfs met sluitertijd van 30 seconde krijg ik bijna niks op de foto zo donker.
Heb ook wat macro filters, die zijn wel aardig voor details!
 
Je hebt nog 1.4 lenzen die enigzins betaalbaar zijn, maar a whole lot prijziger dan een 1.8.
Lager staat me wel wat van bij, maar dat zal helemaal niet te betalen zijn..
 
heb sinds kort ook de 50mm f1.8 voor nikon.
prima lensje, is inderdaad wennen, je moet echt duidelijk wat meer zelf bewegen wil je iets op de foto krijgen.
Maar wel heel leuk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top