Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.

The Fatal

Buell XB9
Vorige zit op de 1000..

Gefeli Pepijn!

vond van de week ook wel aardige foto van mij..
Zal wel eens proberen te posten ..
 
Advertisement - register to remove this



Een aantal kids waren lekker aan het voetballen en dacht laat ik met 300 +1,4 TC eens testen. Ben er blij mee :p

PS; Ruis is er zelf ingebracht
 
Vind dat de voetballer te veel naar links staat aangezien hij ook die kant op schiet. Rechts had fijner gekeken.
 
Van de week bij de bollen, was er alleen relatief laat :(

Klik voor flickr/groter.

 
Is al even geleden dat ik nog kite foto,s gepost heb, vandaag mijn 300+ 1,4 getest en ben er erg tevreden over kwa scherpte. En wou ze toch even showen.

1.


2.


3.


4.


5. Persoonlijk mijn Favorite.



Greet,s

Youri
 
Last edited:
Scherpte kan imo iets beter maar zeker die laatste is gaaf. Lekker veel actie erin.

Ik daarentegen redelijk statisch;

[Ir]http://i40.tinypic.com/1582lir.jpg[/Ir]
 
3476860180_8e193313d6_o.jpg


3476049493_9e2564a270_o.jpg


3476858056_39248f9449_o.jpg


Morgen richting spanje (Valencia)... Hoop daar ook wat leuke foto's te schieten :)
 
Heerlijk, die kite-foto's! echt prachtig :eek: :~

Goed bezig youri

door het rondrijden door nog wat zand van me camera geblazen en wat fototjes gemaakt:

dsc_6352-border.jpg

dsc_6400-border.jpg

dsc_6424-border.jpg

dsc_6432-border.jpg

dsc_6485-border.jpg

dsc_6486-border.jpg
 
@vassago,

Ze zijn wel scherp alleen lijken ze wat soft, komt door de TC en omdat ik bijna in de zon schoot.:p

@Dion,
Mooie serie, veel verschillende beelden geeft een mooi beeld weer van wat er gaande was.
Alleen de ruis vindt ik erg storend! weet niet welk ISO je hebt geschoten ?
 
Ik zat op iso 1000, daar had ik m s'morgens op gezet met donkere wolken en veel regen, en vergeten aan te passen naarmate het mooier weer werd 8P

maar de grote boosdoender is de 'actieve D-lighting' die op extra hoog stond... x|

die pompt dus digitaal een soort van semi-HDR foto eruit, wat ik liever door me pc laat doen. :+
 
Volgens mij in Fotosoep zit Noise ninja, dacht ik.
Daar kan je al aardig wat ruis me onderdrukken.

Vooral de laaste foto bij de personen op de achtergrond rechts , zit hele rand om heen:p beetje vaag
 
Noise ninja zit niet std in ps, is een appart programma met een plugin tot ps :)

Werkt wel super inderdaad!

Ps: zal van de week eens een foto posten van de expositie :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top