Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
@bjorn:
Heb dit gedaan met die extension tubes + 50mm f1.8. heb ook nog een 28mm f2.8 lens waar ik die extension tubes onder kan schroeven. Dat maar eens proberen.

Denk juist meer van onderaf, als je iets groter wilt laten lijken :p maar kwam niet lager bij de grond, haha. Dus misschien moet ik de boel wat hoger zetten zodat ik beter vanaf onder kan fotograferen.

Je hebt gelijk, natuurlijk van onderaf. Misschien wat hoog gras opzoeken, nog niet alle tuinders hebben gemaaid. Misschien een kuiltje graven en vanuit daar foto's maken...
 
zei ik toch :p als je mijn wide angel wil proberen dan hoor ik je wel.

Mischien krijg je dan wel het gewenste effect.
 
@ Laurens en Bjorn, Correct! 50mm @ 5.6 of 8 ofzo

@dion
die 2de is echt F*#$ vet man!!
Nog wat 4x4 pics geschoten op de brouwersdam ? zag je volgens mij nog lopen maar wist niet zekker of jij het was. Zag je bmw met kapote bumper nog wel staan en je landbouw voertuig zag ik ook nog rijden haha.

haha potver! had leuk geweest om ff te praten.

Ik was er inderdaad! inclusief kapotte bmw en patrol!

en inderdaad ook wat foto's geklikkerd!

dsc_8233-border.jpg

dsc_8283-border.jpg

dsc_8300-border.jpg

dsc_8336-border.jpg


En hier nog even in mogen zitten :p

dsc_8237-border.jpg

dsc_8239-border.jpg
 
2q8mvlk.jpg


Ik ga 'm morgen nog even overnieuw maken waarschijnlijk, want dat zachte wat in de vorige foto zat, mis ik hier wat.
 
Hehe tof om een hele serie zo te doen bjorn.
Dat groene kleurtje er achter doet em ook wel goed. Kan dat alleen niet zo beoordelen aangezien ik em nu op me tel check.

Maar wat is het verhaal/idee bij deze?
 
Naja, niet echt een super idee ofzo.
Weet nog niet helemaal waar dit heengaat eigenlijk.
Vorige was duidelijk, maar dit is wat vergezocht.
Ik zit al 4 weken thuis zonder baan, dus ben een beetje aan 't vergroeien met m'n huis en tuintje. Laat die laatste nou net een oerwoud zijn tegenwoordig..
 
14-24 heb ik maarten. Mischien op crop niet super wide.

Gave foto,s weer hoor Dion. Zelf was ik aan het kiten me broer nog wel een rondje gedaan, zwarte hillux met bak achterop.

Dat groene geval hahah wat een ding was dat zeg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top