Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Vindt de foto mooi en leuk alleen vindt de lucht echt afdoen!.

Als je heel het blauw er uit zou halen dan zou die tanker er veel meer uit komen!

de lucht is inderdaad te... nepblauw.. en er hangt een vreemde grijze waas van rechtsmidden naar linksboven

wel een goede foto! hij gaat heel mooi zijn bij ochtendmist, en dan een beetje grauwige setting erover gooien.

Thx voor de reacties,
Is mijn eerste probeersel eigenlijk met photoshop en lightroom.
Ik vind het ''te'' blauwe wel wat hebben, maar snap jullie punt ook!
Verder die grijze waas: is ook mijn schuld. Dat stuk is wat overbelicht/te wit wat mij
betreft! Daarom wilde ik er wat meer grijs in hebben. Heb toen wat zitten klikken met graduated filter om het witte wat te verbergen. Helaas pakt dat niet zo fantastisch uit.
Hieronder nogmaals de foto zonder het grijze en wat minder nep blauw.

Moet ook zeggen, heb het net even aan een ander scherm gehangen en daar ziet het er ook weer totaal anders uit. Het is dan ook niet ideaal op een msi wind netbookje :P

tankert.jpg

Op vakantie een paar pics geschoten.
Deze 2 vond ik wel geslaagd :)

[IR]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/IMG_0531-2.jpg[/IR]

[IR]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/IMG_0481.jpg[/IR]

Gemaakt met een canon sx200IS, stond gewoon op auto.. ik ga me maar is verder veriepen in het foto's maken

Ik kan me echt een hele tijd geleden in dit topic een foto herinneren, was op een rode achtergrond, en was een ventilator ofzo. Heeft iemand toevallig die foto nog? was echt geniaal vind ik.

@ youri , waar the fuck zit je wel niet allemaal :P

lijkt me erg gaaf om zoveel van de wereld te zien :)

werkelijkwaar de mooiste plekjes !!

heb afgelopen weekend even een paar geschoten @ circuit , hier een paar daarvan :

DSC_0612.jpg

DSC_0306.jpg

DSC_0680-2.jpg

DSC_0842.jpg

DSC_0586.jpg

die laatste foto is toff alleen jammer dat er niet zo heel veel snelheid te zien is.

afgelopen zondag in Assen nog paar foto's gemaakt, zal binnenkort even hier een paar posten.

Die is het :W

Btw weet iemand hier hoe ik de shuttercount kan aflezen in een Nikon D90? Ga vanmiddag even langs bij een aanbieder ( Marktplaats ). Dus wil er even zeker van zijn :)

Status
Not open for further replies.
Back