Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
ik gebruik nog steeds de 18-200 VR lens van nikon

ik gebruik vaak topaz adjust in photoshop CS4, soms denoise met Topaz denoise

ik heb eventueel de betaalde versie's ervan mocht iemand interesse hebben.. :)

hmm ok dan, vindt het altijd wel een mooie edit!
heb alleen nog cs2 :p moet snel eens cs4 gaan halen. Mischien maar eens legaal kopen ofzo hahaha.

Leuke site hoor :)
Ik kom je trouwens door heel omgeving Amersfoort tegen op Big-ass posters :D

Deze foto:

pic2009414yKPGo757_small.JPG

ahah lache die posters! hehehe.

@ patrick, de persoon die deze website heeft gebouwd werkt elke dag met worpress en zal dus denk ik wel weten waar die mee bezig is.

@bjorn,
Nee zit in USA dus op brouwersdam zal je me niet vinde hehehe :p

Nee dat was ik :P

Maar hij zat wel in Spanje volgens mij :)

@ Dion: Zijn die Topaz dingen plug-ins? Werken deze ook voor PS CS4 voor de Mac? Anders zou ik ze wel willen hebben :) Leuk om mee te spelen..

Edit: Laat maar, heb het al gevonden :)

Last edited:
Zijn plug ins, maar wel niet gratis zie ik. Met torrents kan ik ook niks vinden.

Ik heb via de torrents 1 gedownload voor windows, daar uit de .txt de key gepakt en toen gewoon een trial gedownload van de website en deze geunlocked :) Key werkt voor mac en windows..

695496510_5_pBv_.jpeg

Misschien een beetje gewaagd maar ik vind het een super foto. Ja dat zijn mn vriend en ik.

692412821_5_4LKQ.jpeg

Dagje meedraaien met VANS

692412198_5_iRYn.jpeg

692410352_5_NxWL.jpeg

Het was zo ontiechelijk moeilijk om een goede instelling te vinden , het was in een binnenvaarts schip met maar 1 pui open ivm de regen die dag. Draadloze flitser deed ook niet echt wat ik wilde. Dit zijn de enige redelijk gelukt en ik vind ze alsnog crap. Maargoed , had wel een goede fotograaf die me dingen leerde.

foto 1.
Vind zulk soort foto,s altijd mooi, alleen bij deze mis ik heel de 'vrouw in het spel'' zeg maar. Want zie niet 1,2,3 dat die jou been daar vast heeft.

foto 2.
beetje saai en hij gaat vallen :p of niet ? :P

foto 3
mis ik de helft

foto 4
Heeft een leuk effect!

Met wat voor lens heb je geschoten ? als je vaker skate foto,s wilt maken zou ik echt een fish eye kopen. Dan lijkt het allemaal veel mooier :P

Fisheye komt er ook aan!

Trouwens dat met ik mis de helft , is gewoon mijn manier van fotograferen hoor :p Niet dat ik geen foto's kan nemen , ik heb liever dat mensen een eigen idee krijgen van de foto dan hapklare stukken.

Deze zijn met de 18 - 55 VR lens geschoten , behalven die jongen die viel heb ik met de 70-300 van Tamron geschoten.

Status
Not open for further replies.
Back