Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Ik kwam het toevallig tegen, zocht er niet naar :P ghegheh

Is meisje uit M'harnis geloof k, zou ook zo 15/16 kunnen zijn hoor heb geen id. :P

Mijn 5D is ook onderweg, wordt afgeleverd door GLS, schijnt een ENORM kut bedrijf te zijn waar dingen verdwijnen, af dat je het alsnog kan afhalen in een depot 100 km verderop, dat ze niet aanbellen etc...

Hopelijk ontvang ik morge alles in nette staat, met een doos die in orde is, anders gaan er nog koppen rollen daar. :+

GLS staat inderdaad niet best te boek, maar ik heb er sofar geen problemen mee gehad.
Hier kan je je spullen trouwens ophalen bij iets van een tabakszaak in de buurt, mocht je ze missen.

heheh eindelijk dacht doe ik eens wat goeds voor het forum is het weer niet goed hahah :P

GLS heb ik tot nu toe ook geen probs mee gehad! haal het altijd af bij de lokale bouwmarkt .

oke oke, ik heb niks gezegd...:P

Ben net terug van Sziget, had daar nog een leuke foto gemaakt van mn schoen.
1. origineel geschoten in jpg
DSC_0321.JPG

2. bewerkt
DSC_0321.jpg

Ik heb in LR3 de schoen met de brush wat verlicht en verscherpt. De hele foto ietsje warmer gemaakt en ruisonderdrukt en het contrast iets hoger gezet.

Vinden jullie het goed bewerkt of wat had ik juist beter kunnen doen?

Je Foto slaat echt als een lul op een drumstel met een kut geluid :p sorry

Kwa bewerking is het er wel better op geworden. Je groen in de achtergrond is een klein beetje dichtgelopen.

Zo heb net mijn 5D ontvangen, wat een kanon zeg tov een 350D. Ben erg tevreden, ding is in superstaat zover ik kan zien. :winner:

0ghlnj1m5nuxphz11utm.jpg

Last edited:
Wat is het aan en uit knopje van oa de 50D en 5D toch irritant! Snap echt niet dat ze niet gewoon het systeem van bijvoorbeeld de 350D hebben gehouden. Kan me echt kapot ergeren aan dat soort kleine ontwerpfouten. Verder ook nog wel tevreden, nu met batterygrip is het wel een huge ding..

Een foto van mijn 50D

20gmrl1.png

Ik zie alleen wel dat die minder scherp is na het uploaden, beetje vaag
En ik zie nu dat ik ook ben vergeten de foto recht te zetten :+

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back