Woensdag toelating gedaan op ABKM in Maastricht. voor fotografie/video opleiding.
Gesprek ging super goed! iig een stuk beter dan vorig jaar op de HKU. Zal binnenkort eens wat goede foto's schieten van de dingen die ik gemaakt heb daar (heb daar van 9 tot half4 aan 2 opdrachten moeten werken)
edit:
wel 2 telefoon pics van toen ik er aan bezig was.
Vraagje aan de kenners. Ik heb ong 2 jaar terug een Canon 400D gekocht, daar het me leuk leek me is wat te gaan verdiepen in de fotografie op voornamelijk auto evenementen. Ik kom er echt NOOIT aan toe als ik daar eenmaal ben, en heeft kennelijk toch ook niet zo mijn interesse als ik van te voren dacht. De camera is echt haast niet gebruikt. Is denk ik op 2 handen te tellen. Wat zou ik er nu ongeveer nog voor kunnen krijgen? Is dus een gloednieuwe Canon EOS 400D met 18-55 objectief incl 4gb card.
Wel als je een 17-40 gewend bent :+ Maar doelde meer op het feit dat je heel dicht op een onderwerp zit. En bij voetbal gaat het nog wel redelijk snel, dus gelijk goed je onderwerp in beeld krijgen is af en toe best lastig als je het niet gewend bent.
Een tijdje geleden zei ik dat ik op concerten en festivals foto's wilde maken. Donderdag was mn eerste keer, was op Dancetour in Lelystad. Hier een paar voorbeelden:
Was wel jammer dat het de hele dag bewolkt was. Maar het was toch leuk om te doen.