Jij iig keihard gefeliciteerd!
Ik heb nogsteeds de intentie in september een fotografieopleiding te starten, maar zonder erover teveel in details te treden, heb ik 4 drama jaren meegemaakt op WdKA, wat me er dit jaar erg van weerhield me te gaan (en kunnen) focussen op weer een creatieve studie.
Nu het er eindelijk naar begint te lijken dat ik ADD heb en dmv medicijnen wat helderheid en rust in m'n kop kan krijgen, hoop ik nu ook eindelijk de stap te durven en kunnen nemen weer aan een studie te beginnen.
Documentaire fotografie lijkt me super vet.
Ik weet van mezelf dat ik me heel goed in andere mensen kan verplaatsen, oprecht geinteresseerd ben etc.
Vorig jaar kreeg ik aan de HKU te horen dat er nog te weinig richting in m'n foto's zat, wat ik eigenlijk ook wel wist, maar als ik zag met wat voor werk ik destijds in R'dam werd aangenomen, had ik wel goeie moed - helaas.
Dat was wel weer een klap en heb lange tijd niets meer met fotografie of iets creatiefs gedaan, terwijl ik me niet kan heugen ooit iets anders écht leuk/interessant te hebben gevonden. Maargoed, dat zijn de typische kenmerken van ADD.
De laatst weken heb ik wat foto's geschoten, voornamelijk landschapfotografie en probeer me er weer wat op toe te spitsen.
Ik loop al een tijd rond met 't idee van een portret serie, maar die komt niet van de grond, omdat m'n lokale feestwinkel er al 3/4 weken over doet rookbommetjes binnen te krijgen. :X :+