In maastricht is er een groot deel van de studenten duits. Weet niet waar je maat vandaan komt?
Maar daar hebben ze gewoon een duitse klas volgensmij die in het duits les krijgen.
Bjorn als je in september nog een opleiding wilt starten moet je echt snel zijn met inschrijven.
Ik heb me ook ingeschreven op het st joost in breda. Daar richten ze de fotografie opleiding voornamelijk op documentaire fotografie wat mij ook heel erg aanspreekt.
Zag daar op de opendag echt hele toffe projecten.
For real? Is 't niet juist jouw scherm?
9/10 van m'n foto's doe ik een automatische witbalans in LR en vaak dan juist nog een tintje blauwer zetten. :?
9/10 van m'n foto's doe ik een automatische witbalans in LR en vaak dan juist nog een tintje blauwer zetten. :?
Snap er geen zak van..
Werk altijd met RAW en dan vaak de witbalans automatisch aan laten passen + een kleine tweak.
Als ik deze 2 vergelijk is de eerste idd wat geler, maar jullie hadden 't over rood. Vervolgens dus op 't 100% wit langs de lamellen m'n witbalans aan laten passen, dus wat dat betreft moet 'ie gewoon goed zijn toch?