Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
Mij is verteld: neem de kit lens erbij, super goedkoop en haalt er goede foto's uit, goed ook om mee te beginnen. Maar er zijn dan 3 kit lenzen, ieder met een andere zoom range, net wat jij belangrijk vindt.

Ik maak nog de meeste foto's met mijn 18-55 lens. Maar kwam echt zoom tekort dus heb er toen een 70-200 bij gekocht.

Due 550d met een kit lens is echt een hele mooie combi! Ga je heel veel plezier van hebben.

je kan ook kijken naar de d5000 net als maarten, kan ook filmen en is ongeveer 200-, goedkoper.

Je hebt ook van die pakketten met body en aftermarket lens erbij, ken iemand die heeft net een 50D + Sigma 18-200 gehaald en dat is best een mooie combo als ik hem zo in me handen heb liggen, ben overigens geen Canon kenner maar het is rete scherp en focust snel :P

Heb vorige week wat foto's gemaakt in Luxemburg. Uit de hand met een Eos500D. Alleen de eerste is iets bewerkt (contrast/brightness). Laatste foto is een waterput.

953513280_6_LO5C.jpeg

953515914_6_UDZQ.jpeg

953505129_6_5okk.jpeg

953504495_6_zWP_.jpeg

953503907_6_iSvH.jpeg

Allemaal beetje saai kwa onderwerp hehe maar wel gewoon goed uitgevoerd!

Laatse vindt ik wel erg mooi. Post eens wat meer foto,s man! foto,s die je post zijn erg goed altijd.

Niet echt heel boeiend, ook het bewerken kan wel mooier, alleen geen photoshop hier op de pc . Toch vond ik m wel geinig...

Attachments

• tp1.jpg
    tp1.jpg
    373.1 KB · Views: 67
Jammer dat ze niet in het midden van de foto staan. Dan was die waarschijnlijk mooier geweest.

@ betadriver: Laatste vind ik ook vet!

Ja, als maar 1 fucking flitser 't doet.
't Is zo'n 'goedkoop' setje, maar de ene flitsert triggert de ander niet - krijg 't niet voor elkaar ffs. :X

't Was ook een snap, want was ergens anders mee bezig toen die kat opdook. :)

hahah dat probleem ken ik, altijd gezeik met die kut flitsers en ontvangers en die zooi.

Heb echt al een paar op het punt gestaan om die dingen over heel het strand te gooien ahha:p

Nog eff snell 2 pics dan:

1.

2.

Hmm vind het bij die laatste jammer dat er zoveel bewegings onscherpte in de persoon zit.

Of nouja, in ieder geval in haar arm..
Ik vind het afdoen van de foto!

Status
Not open for further replies.
Back