@ ini
Daar heb je gelijk in. Mischien ook wel om over na te denken is dat als je nu een nieuwe lens koopt en als je over paard maandje,s zecht van hmm wil eigelijk wel een nieuwe body ook hebben. Dan zit je natuurlijk ook met een Lens die je niet op je volgende body kan gebruiken.
Je zou ook kunne zeggen van ik koop een D80 of d90 (noem maar wat) en neem daar ook een andere lens bij.
Even wat duurder maar je kan in de toekomst wel alle lenzen er op gebruiken.
Mischien eens over na denken
voorbeld d90+ nikon 18-105 + dat de Cam 12mp heeft veel bettre ruis prestatie. Of je kijkt even bij Canon. Goedkope instap modelen kunnen alle lenzen gewoon op.
450d of 1000d of de nieuwe 500d bevoorbeeld.
Niet toegelaten.
Ben er echt even verschrikkelijk zuur van. :|
'Je vaardigheden passen niet bij het profiel van de opleiding.'
Niet toegelaten.
Werkt een lens met motor niet op bijv een d80/d90 of D200? De D200 is opzich wel gunstig geprijst hier en daar.
Dat word dan denk ik sparen voor een D90 voor erbij... De D40x lekker houden als "loop cam". :W
Ik kreeg een lullig mailtje met de punten waar ze op beoordeeld hebben, maar geen inhoudelijke info.
Vervolgens naar de academie gebeld en te horen gekregen dat ik op dat specifieke punt was afgewezen.
Maar dus alsnog zonder concrete inhoud.
Het was 'strikt verboden' mij door te verbinden met de toelatingscommissie.
Ik ben nu een mail aan het opstellen gericht aan de hoofddocent waar ik nog het een en ander uiteen zet en om nog wat inhoudelijke informatie vraag.
't Is echt zuur eindelijk dé opleiding gevonden te hebben, om af te worden gewezen omdat m'n foto's vaak 'mooi' zijn ipv 'verhalend' - want dat is het punt, denk ik.
Dat is juist wat voor mij heel de insteek was die opleiding te gaan doen: er ook echt iets mee gaan 'vertellen'.
Thnx, dat ga ik vanavond even proberen. heb het volgens mij ook alleen met mijn 70-300.
net ook een D90 besteldCool, D90 rules!
d300 cmos sensor erin, retesnel, heerlijk stevig apparaat, en als je graag filmpjes maakt is het een leuke extra!
CMOS is een type sensor.
Echt kut voor je Bjorn, je foto,s zagen er heel goed uit en je verhaal erbij ook!
net eigenaar geworden van een d700 en 14-24. Wel blij met de eerste beeld resultaten.
Niet toegelaten.
Ik kreeg een lullig mailtje met de punten waar ze op beoordeeld hebben, maar geen inhoudelijke info.
Vervolgens naar de academie gebeld en te horen gekregen dat ik op dat specifieke punt was afgewezen.
Maar dus alsnog zonder concrete inhoud.
Het was 'strikt verboden' mij door te verbinden met de toelatingscommissie.
Ik ben nu een mail aan het opstellen gericht aan de hoofddocent waar ik nog het een en ander uiteen zet en om nog wat inhoudelijke informatie vraag.
't Is echt zuur eindelijk dé opleiding gevonden te hebben, om af te worden gewezen omdat m'n foto's vaak 'mooi' zijn ipv 'verhalend' - want dat is het punt, denk ik.
Dat is juist wat voor mij heel de insteek was die opleiding te gaan doen: er ook echt iets mee gaan 'vertellen'.