Iemand? Wil er ook eentje aanschaffen
Vinnie heeft al ze visstekken gefotografeert
wat er nu van over is tenminste
water staat een meter of 2 hoger!
Beste mensen, ik heb een vraag over batterijen van een camera. Ik heb een canon digitale camera die op 2 gewone AA-batterijen werkt alleen het ding vreet dus nogal erg stroom. Gewone batterijen zijn natuurlijk niet aan te slepen dus daarom gebruik ik oplaadbare.
Ik heb nu in de loop van de tijd 2 verschillende setjes oplaadbare batterijen gekocht en gebruikt. Alleen na een keer of 15 opladen ofzo kan ik veel minder foto's maken als toen ze net nieuw maken.
Weet iemand een goed merk van oplaadbare batterijen, maakt niet uit of het wat duurder is want iedere keer opladen ben ik zat.
En het is niet handig ook, altijd met reservebatterijen in de weer, vooral als je op pad gaat en ze weer eens vergeet x| :+
Damn, erg knappe foto's. Hoe doe je dit eigenlijk, flits op camera?
Edit. Mijn vriendin heeft vandaag toegezegd om een huwelijk te fotograferen voor een familielid, ze heeft gewoon 1000 euro gekregen, ze gaat werken met een 550D met kitlens, sigma 50 1,4 en canon 17 40L. Ze moet een album maken etc... Ze kan amper foto's trekken, en dan zegt ze ineens toe op zo'n toch wel bijzonder moeilijke taak. Ik zie de tranen al komen voor degene die gaan trouwen. Maarja, ze volgt kunstschool, dus ze kan het wel.
Damn, erg knappe foto's. Hoe doe je dit eigenlijk, flits op camera?
Edit. Mijn vriendin heeft vandaag toegezegd om een huwelijk te fotograferen voor een familielid, ze heeft gewoon 1000 euro gekregen, ze gaat werken met een 550D met kitlens, sigma 50 1,4 en canon 17 40L. Ze moet een album maken etc... Ze kan amper foto's trekken, en dan zegt ze ineens toe op zo'n toch wel bijzonder moeilijke taak. Ik zie de tranen al komen voor degene die gaan trouwen. Maarja, ze volgt kunstschool, dus ze kan het wel.