16-jarige jongen zet zn vriendin in brand

Status
Not open for further replies.
Cipher said:
9||6 Vind die andere nummers van Frans maar blaat, de helft rijmt niet eens :)P 8P)
Maar respect voor deze uitspraken.

En tnx voor t linkje natuurlijk :)



Niet de meest intelligente text die ik ooit heb gehoord, maar het volstaat :)

Anders verander jij me naam ff in pannekoek:p
 
Volgens mij heb ik nog een plaatje van Jamai gevonden :?
Stond op de CU2 van ....... (volgens mij is het 1 van haar vriendinnen ofzo)

0.jpg


//edit
Vergelijk zelf maar:

0.jpg
 
Last edited:
Haagze sf2 said:
mooie si6te heb ook ff berichtje achter gelaten..
gelukkig begint de aandacht op site te komen,

k heb een mail van haar broer ontvangen, en hij is erg blij met de steun van ons allemaal!
 
bizznuss.gif

kreeg k via email...



hier de text bij de mail..

Het houd ook maar niet op hè, je hoeft de radio of tv maar aan te zetten en het is weer raak. Keer op keer! Nou denk je waar hebben ze het toch over, nou dat zullen we eens ff vertellen. Het zijn gewoon bijna elke keer weer die buitenlanders als het om overvallen, verkrachtingen, moordpartijen, vechtpartijen, ontvoeringen en drugshandel gaat. Steeds weer, elke keer weer. En wat doet de regering? Juist die doet helemaal niks. Daar hebben wij het dus zo langzamerhand echt helemaal mee gehad! Het is tijd voor actie!


Er komen hier elke dag meer buitenlanders. Vooral die islamieten neuken als geiten. Veel Nederlanders trekken weg uit ‘onze’ steden. Waarom? Omdat de NEDERLANDER zich niet meer veilig voelt, zij zich een buitenlander in hun eigen stad/land voelen. En wij ons maar aanpassen aan die lui, nou forget it. We hebben het wel gehad met die lui. Ze passen zich maar aan ons aan. Weg met die moskeeën, weg met die hoofddoeken en dat buitenlandse gepraat moet ook stoppen. En tsja als 't ze niet bevalt dan rotten ze toch lekker op. Dat is toch niet zo moeilijk? Ze zijn hier ook gekomen, dus dan kunnen ze hier net zo makkelijk weer weg.


Het is tijd dat buitenlanders die hier iets flikken een enkele reis terug krijgen naar hun vaderlandje. Wat moeten wij hier met die kakkerlakken? Goh en dan vind de regering het ook nog vreemd dat er te weinig politie is. Nou daar denken wij dus wel anders over. Het probleem is niet zo zeer dat er te weinig politie is, maar het probleem zijn die buitenlanders. 80% van de gevangenissen ziet ZWART van de mensen (of liever gezegd beesten). Maar Harry Potter, z’n vriendjes en die linkse partijen willen hier niks van weten. Want dan ben je een racist, nou wij zijn geen racisten maar wij zijn realisten. Het is tijd voor verandering.



Laten we beginnen bij die 16-jarige Irakese kakkerlak Awa (nee dit keer geen AMA). Die haalde het in z’n hoofd om zijn ‘vriendin’ met benzine te over gieten en haar vervolgens in brand te steken. Waarom? Omdat haar vriend d8 dat ze met iemand anders had gezoend. Nou, wij hebben wel een passende straf voor dit stuk onderkruipsel. Laat dit stuk stront overvliegen naar Irak, om ‘m daar vervolgens te laten vallen (het liefst van zo hoog mogelijk natuurlijk, dan is de klap wat harder) op de Islamitische heiligdommen van Al Sadr in Najaf. Opgeruimd staat netjes.

En als deze proef slaagt, nou dan zetten we elke week toch een paar vluchten in…natuurlijk niet alleen op Irak, maar natuurlijk ook op Turkije, Marokko, Joegoslavië enz. Dan krijgen we weer wat ruimte in de cellen om de Nederlandse criminelen wat harder aan te pakken, en de straffen te verhogen. In één klap alle problemen opgelost.

O, jah hier nog 2 foto's van dat onderkruipsel Awa met die k*t kop van 'm:




















Stuur dit mailtje zoveel mogelijk door, en laat zien dat je een echte Nederlander bent, die voor zijn of haar eigen land, cultuur en volk opkomt! En door dit mailtje door te sturen laat je zien dat je ook wilt dat de slechte buitenlanders het land worden uitgeschopt, want die hebben hier helemaal niks te zoeken!

© Jan en Pim, 18 augustus 2004
 
gaat wel erg ver dit!
heb ook gehoort dat er massale rechtse demonstraties komen in leeuwarden.
dit loopt dan vast uit op massale vechtpartijen.
 
Nu zie je ook wat er gebeurd, als de regering niks doet.
De bevolking neemt heft in eigen handen!!!

Ik ben blij daar die demonstratie er komt, want zo ziet de regering dat de mensen met "rechtse" gedachten niet in de minderheid zijn.+ralf+
De regering is steeds zo blind:(:(

Start hier maar een Poll neer met:

Politiek gevoel:
o Links
o Rechts

Ik denk dat daar geen verrassende uitkomsten uit komen!
 
Thunder-rox said:
heb een PM gehad met de mail van haar broer,
ik zou zeggen schrijven dus, dan kan ik de link naar haar broer sturen

bedankt trouwens voor de PM
:# NP

BaasB said:
Anders verander jij me naam ff in pannekoek:p
Whuh?
Ik quote dat liedje hor :? Heb die txt zelf zitten intikken. Of heb jij tzelfde al eens gepost? Tis iig geen quote van jou ;)
 
Cipher said:
:# NP


Whuh?
Ik quote dat liedje hor :? Heb die txt zelf zitten intikken. Of heb jij tzelfde al eens gepost? Tis iig geen quote van jou ;)

ow, ik had hem al ingetikt een paar bladzijden terug :z
 
Woops.. niet gezien :#

Van de positieve kant bekekend is t overigens maar goed dat ie geen 'Mohammed' heet ofzo.. :+


/edit
BaasB.. ik zie jouw post nu, en ik heb je overduidelijk niet gequote. Nog niet van de "Nieuwe Spelling" gehoord? :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top