15-jarige overleden door brand bij sleutelen aan brommer

Status
Not open for further replies.
JohnB said:
Hmm das hier om de hoek. Was alleen niet thuis.
Maar die jongens kunnen niet veel goeds zijn geweest.
Zal eerdaags wel horen wie t waren


Ze waren van Marokkaanse afkomst las ik op een andere site, misschien weet je dan wie het zijn.(alhoewel het natuurlijk niet de enige zijn in A'dam).

Maargoed ,echt te erg om zo jong te komen overlijden of voor het leven verminkt te zijn. Heb ook zovaak in benzine dampen gesleuteld in een afgesloten garagebox van een flat...op dat moment houd je er totaal geen rekening mee.
 
Mja, bij mij lekt er ook soms wel is benzine op me schuurvloer als ik een sproeiertje verwissel oid, verder vang ik het meestal op een pannetje wat maybe niet zo slim is maar weet iig dat niet de hele schuur vlam vat.

Is ook dicht bij mij in de buurt.. afijn 14-15 jaar, wat doe je dan aan een scooter sleutelen?

Heb overigens de ingeving dat het geen forummembers zijn..
 
Daarom ben ik blij dat ik een brandblusser in de schuur heb :)
Kost wat, maar mocht er iets gebeuren ...

Plus dat ik altijd wel de deur los laat staan, of een raam..
 
Mini-g said:
Mja, bij mij lekt er ook soms wel is benzine op me schuurvloer als ik een sproeiertje verwissel oid, verder vang ik het meestal op een pannetje wat maybe niet zo slim is maar weet iig dat niet de hele schuur vlam vat.

Is ook dicht bij mij in de buurt.. afijn 14-15 jaar, wat doe je dan aan een scooter sleutelen?

Je kan zo je bedenkingen hebben natuurlijk maar sorry dat ik het zeg, je kan toch wel op je 15e sleutelen...zijn genoeg mensen die dat doen. Met zulk soort reacties kan je je denk ik beter op Fok.nl aansluiten.

Gezien de buurt geloof ik niet dat ze hem netjes aan het klaarmaken zijn tot ze 16 zijn en alle papieren hebben. Maargoed ik vind dat je in deze situatie niet alles over 1 kam mag gaan scheren. Al zijn we snel geneigd dat te gaan doen.

Verdere reactie hierop is niet gepast in dit topic denk ik....
 
Afijn, sterkte aan familie etc.

Aan Bas, als je wilt weten wat ik nog had te zeggen PM me maar :)
 
Last edited:
dat soort dingen zijn erg om te horen sterkte aan familie , kenissen ..

( ik zelf zorg altijdt voor goede ventilatie .. , en in de bijkeuken naast de schuur hangt een brandblusser wil et egt nast worden ;) .... )
 
Xearo said:
sleutelden ze aan een 180? :X

wat maakt dat nou weer uit ...

fucked up shit ... was een tijdje geleden ook al gebeurt met een ventje bij mij uit de buurt met zn puchie
 
Nou ik kan je zeggen dat geen potentiele top managers waren.

Even los daarvan , de beste jongens zijn gigantisch aan het prutsen geweest. Ik ken het type schuurtjes waarin ze bezig zijn geweest. En dan moet je toch goed kloten wil je jezelf in de hens zetten
 
PaulPhantoM said:
w00t das hier in de buurt.. nog nix gehoord, sterkte voor de mensen die em konden.
Waar is de kreefstraat precies? Ik heb 20jaar opt Ij-plein gewoont, maar nooit van gehoord :?
(Wat wonen er hier veel gasten in noord trouwens. Ray en Franky ook?)

Heb zelf een poos geleden ook gehad dat mn treeplank in de fik stond. Even kicken zonder bougie en kappen en er lag een plasje benzine, wat gretig in de fik vloog toen ik testte of mn bougie nog vonkte :)X Meest stupide actie ooit). Er hangt sindsdien dan ook een brandblusser naast me int hok.
 
Ik heb het ook wel is gehad dat bijna me schuurtje in de fik vloog8P.Vriend van me kwam langs en was bezig met me 25 mm aan het afstellen met sproeier dus lag beetje benzine op de grond en leg de carb op de grond en loop effe weg steek die lummel een sigaret op en laat wat as op de grond vallen.Resultaat carb in de fik en grond in de hens gelukkig kunnen blussen.Carb was helemaal gesmolten omdat er nog benzine in zat.Maar je schrikt wel want inene staat het in de hens.

Condonleance aan de mensen van overledene :)
 
Tjoh van dit verhaal kijk ik toch op
aangezien het over het algemeen bekend is dat benzine bijna onmogelijk met een peuk aan te steken is als het op de grond ligt aangezien de vluchtigheid etc..

mja wonderen zijn de wereld niet uit
 
Rico.. said:
Tjoh van dit verhaal kijk ik toch op
aangezien het over het algemeen bekend is dat benzine bijna onmogelijk met een peuk aan te steken is als het op de grond ligt aangezien de vluchtigheid etc..

mja wonderen zijn de wereld niet uit

nja op die manier is hier 2/3 weken terug een complete autogarage in vlammen opgegaan. 2 doden en 1 gewonde (3 mensen aanwezig op dat moment).
Er werd benzine uit een auto gepompt, de opvangbak viel om absorbtiekorrels werden direct gebruikt echter er moesten er wat worden bij gehaald uit magazijn.
Wat er toen is gebeur:
optie 1: de monteur komt ten val en veroorzaakt met gereedschap aan zijn overall een vonk
optie2: in het donkere magazijn gebruikt men een lamp die valt of ergens kortsluiting/ vonk veroorzaakt.
optie 3: de overall van de monteur is met benzine besmeurd en wanneer hij langs een kacheltje loopt vat hij vlam.

We zullen er nooit achter komen aangezien het hele pand binnen een paar minuten helemaal in lichter laaie stond. Onderschat benzine dus maar niet. We hebben het hier overigens over een professionele garage met tientallen jaren ervaring.
 
idd, je ziet veel jongelui (onervaren) die buiten sleutelen of in
een superklein schuurtje vol met oude rommel etc etc

mja, soms gaat het gewoon niet ergens en gebeuren zulke ongevallen,
ze zijn al vaker voorgekomen, maar, benzinedampen die zich opstapelen?
dan moeten ze nogal benzine hebben open laten staan

idd, is erg als zoiets zich voordoet voor ouders, vrienden, etc


gelukkig hebben ik een mooie, warme en grote garage..
 
tis wel lomp wat er gebeurd is, maar ik heb er zelf nu wel wat van geleerd, ik sleutel ook altijd in een schuurtje met natuurlijk de deur dicht , en ik heb ook een straalkacheltje staan!! nu heb ik wel geleerd dat ik er voorzichtig mee moet omgaan!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top