Aschwin
Ownage!
InsaneMalebrain said:Zet hem maar is in een flatje in de Bijlmermeer ofzo, wedden dat ie dat niet uithoud })
Jij wel dan? :*
InsaneMalebrain said:Zet hem maar is in een flatje in de Bijlmermeer ofzo, wedden dat ie dat niet uithoud })
coxer said:mja, en dat is toch te ernstig voor woorden, dat dat kk volk echt overal mensen terroriseren. Ik begin zo langzamerhand echt scheit aan dat volk te krijgen. Als je bij de AH ook bijv op brood staat te wachten. Staat er weer zon stinkturk (letterlijk) weer turks te brabbelen tegen dat vrouwke dat ze turks brood wil.. Ik bedoel, ze denken echt dat ze hier god zijn ofzo. En dat moeten ze maar is afleren, kan het niet normaal, tja, dan maar op een andere manier die wel effectief is..
AscH said:Jij wel dan? :*
XtremeNRG said:Nu zie je ook wat er gebeurd, als de regering niks doet.
De bevolking neemt heft in eigen handen!!!
Ik ben blij daar die demonstratie er komt, want zo ziet de regering dat de mensen met "rechtse" gedachten niet in de minderheid zijn.+ralf+
De regering is steeds zo blind
Start hier maar een Poll neer met:
Politiek gevoel:
o Links
o Rechts
Ik denk dat daar geen verrassende uitkomsten uit komen!
coxer said:mja, en dat is toch te ernstig voor woorden, dat dat kk volk echt overal mensen terroriseren. Ik begin zo langzamerhand echt scheit aan dat volk te krijgen. Als je bij de AH ook bijv op brood staat te wachten. Staat er weer zon stinkturk (letterlijk) weer turks te brabbelen tegen dat vrouwke dat ze turks brood wil.. Ik bedoel, ze denken echt dat ze hier god zijn ofzo. En dat moeten ze maar is afleren, kan het niet normaal, tja, dan maar op een andere manier die wel effectief is..
coxer said:naja sorry hoor, maar dat gehele volk is het zelfde. er zit er af en toe een goeie tussen, maar als je goed kijkt zijn het allemaal van die wannabe stoere leipo's.. Gas drop zouk zeggen. laat hun maar is lijden en laten we hun maar is domineren. Ze moeten de normen en waarden van dit land maar is accepteren en naleven, en niet alles naar Allah schuiven. Politiek in NL doet er nix aan, misschien word het is tijd dat het volk zelf in actie gaat komen..
damage said:@ RoyalD: mss dat nederlanders wel gelijk hebben dat het ''hun'' land is?!!!! Als wij een kerk in Turkije bouwen en daar iedereen die onze gebruiken niet accepteerd verrot slaan, mogen wij daar ook opkrassen!-:-
Royal D said:Het is idd jammer dat er dit soort figuren rondlopen
Royal D said:Het is idd jammer dat er dit soort figuren rondlopen en kan me er ook aan ergeren, maar hopen dat er ooit verandering in komt
Thunder-rox said:indien aerox-online.tk niet werkt www.aerox.bizhosting.com aanklikken
Royal D said:waarom moet je discriminere slaat nergens op ik ben toevallig ook turks dus heb ik liever dat je een beetje oppast met wat je zegt ik loop toch ook niet te zeggen dat jullie kk hollanders zijn wel..
Buubdaman said:Heb jij dan niet een schurfthekel aan al "dit soort gastjes" die ervoor zorgen dat jij op straat met de nek wordt aangekeken, en dat mensen ervan uitgaan dat jij een crimineel bent en de blokker niet inkan omdat ze denken dat je iets gaat stelen? Terwijl jij wel gewoon eerlijk bent?