16-jarige jongen zet zn vriendin in brand

Status
Not open for further replies.
coxer said:
mja, en dat is toch te ernstig voor woorden, dat dat kk volk echt overal mensen terroriseren. Ik begin zo langzamerhand echt scheit aan dat volk te krijgen. Als je bij de AH ook bijv op brood staat te wachten. Staat er weer zon stinkturk (letterlijk) weer turks te brabbelen tegen dat vrouwke dat ze turks brood wil.. Ik bedoel, ze denken echt dat ze hier god zijn ofzo. En dat moeten ze maar is afleren, kan het niet normaal, tja, dan maar op een andere manier die wel effectief is..

waarom moet je discriminere slaat nergens op ik ben toevallig ook turks dus heb ik liever dat je een beetje oppast met wat je zegt ik loop toch ook niet te zeggen dat jullie kk hollanders zijn wel..
 
AscH said:
Jij wel dan? :*

Ik heb iig al een klein beetje voorsprong op hem. Heb in Veenendaal gewoond, en daar kom je buitenlanders tegen op zowat elke straathoek.
Hier in Zeewolde is dat juist het tegenovergesteld, hier lopen alleen maar balletjes :p
 
XtremeNRG said:
Nu zie je ook wat er gebeurd, als de regering niks doet.
De bevolking neemt heft in eigen handen!!!

Ik ben blij daar die demonstratie er komt, want zo ziet de regering dat de mensen met "rechtse" gedachten niet in de minderheid zijn.+ralf+
De regering is steeds zo blind:(:(

Start hier maar een Poll neer met:

Politiek gevoel:
o Links
o Rechts

Ik denk dat daar geen verrassende uitkomsten uit komen!

Links of rechts zijn heeft met meer dingen te maken dan alleen wel of geen ''buitenlanders'' willen.;) Beetje domme post dus.:)


Zoals de meesten hier, ben ik het er wel mee eens dat het eens uit moet zijn met dergelijk ONZIN van ''mensen'' zoals awa.:|


@ RoyalD: mss dat nederlanders wel gelijk hebben dat het ''hun'' land is?!!!! Als wij een kerk in Turkije bouwen en daar iedereen die onze gebruiken niet accepteerd verrot slaan, mogen wij daar ook opkrassen!-:-

moraalriddermodus// Daarbij worden ook gewoon autochtonen op straat steeds agressiever hoor. En het respect voor ouderen is ook ver te zoeken hoor.;) //moraalriddermodus
 
coxer said:
mja, en dat is toch te ernstig voor woorden, dat dat kk volk echt overal mensen terroriseren. Ik begin zo langzamerhand echt scheit aan dat volk te krijgen. Als je bij de AH ook bijv op brood staat te wachten. Staat er weer zon stinkturk (letterlijk) weer turks te brabbelen tegen dat vrouwke dat ze turks brood wil.. Ik bedoel, ze denken echt dat ze hier god zijn ofzo. En dat moeten ze maar is afleren, kan het niet normaal, tja, dan maar op een andere manier die wel effectief is..

coxer goes mad... +ralf+

maar zit wel kern van waarheid in :)
 
coxer said:
naja sorry hoor, maar dat gehele volk is het zelfde. er zit er af en toe een goeie tussen, maar als je goed kijkt zijn het allemaal van die wannabe stoere leipo's.. Gas drop zouk zeggen. laat hun maar is lijden en laten we hun maar is domineren. Ze moeten de normen en waarden van dit land maar is accepteren en naleven, en niet alles naar Allah schuiven. Politiek in NL doet er nix aan, misschien word het is tijd dat het volk zelf in actie gaat komen..


Min of meer ben ik het wel met je eens idd..:)

En als je dan gewoon netjes vraagt of ze mss normaal NEDERLANDS willen spreken, omdat je je niet prettig voeld als hun zich zo (in mijn ogen) onbeschoft gedragen. (dmv dat gebrabbel ipv Nederlands;)) Dan worden ze nog kwaad ook en dan beroepen ze zich meteen op discriminatie.:S

Enne, ik mag het niet zeggen....maar idd ze stinken vaak wel....:X
 
nee, maar coxer heeft wel gelijk. dr zijn zat allochtone die na 20 jaar nog steeds geen woord nederlands spreke, wat gewoon belachelijk is!! En dan heb ik het nog niet eens over al die allah hokken, tempels. Zonde van het geld en ruimte! Ik mag nu niet zeggen dat alle allochtone kut, lui en crimineel zijn maar een heel groot deel verpest het toch duidelijk voor degene die wel weer een bestaan proberen op te bouwe na zon lekkere oorlog. Als dr weer zon Murat of Awa varken in het nieuws is, komt bij iedereen het Lonsdale gevoel weer boven. Uit je het, dan krijg je weer dat eeuwige gezeik van "jij discrimineert jij discrimineert!!"

naja, jammer Pim F...
 
damage said:
@ RoyalD: mss dat nederlanders wel gelijk hebben dat het ''hun'' land is?!!!! Als wij een kerk in Turkije bouwen en daar iedereen die onze gebruiken niet accepteerd verrot slaan, mogen wij daar ook opkrassen!-:-

Er staan ook kerken in Turkije vriend maar je mag wle je geloof behouden en daartoe leven...maar houden aan de regels en normen van het land dit is vanzelfsprekend...

Ik vind dat je als inwoner Nederlands moet kunnen praten en je op deze manier verstaanbaar maken, verder moet het wel mogelijk zijn om hun eigen taal te spreken zolang mensen zich er niet aan ergeren.

sommige mensen ruiken ? :p haha
 
damage, waarom vragen? is toch vanzelfsprekend? Als ik in frankrijk naar een bakker ga probeer ik ook frans te praten, of een neutrale taal zoals Engels. Zodat ze mij toch kunnen begrijpen. Ik ga dan echt niet in het nederlands tegen hun ouwehoeren omdat hun dan maar mij moeten accepteren omdat ik met mn familie in Frankrijk woon. Zo werkt dat gewoon niet. En Royal D, ik snap dat je je aangevallen voelt omdat je van turkse afkomst bent. Ik bedoel het niet zo gauw echt op alle turkse mensen, maar meer op de mensen die echt laks zijn. Die niet willen werken, niet onze normen en waarden willen leren. En die zomaar denken dit land over te kunnen nemen. Ik ga zelf bijv, veel om met turkse collega's en kan het hier hartstikke goed mee vinden, maar ik erger me er gewoon dood aan, dat er TEVEEL turkse/irakeze en andere moslim gevallen rondlopen met een arrogante en verwaande waas om zich heen. Hier erger ik me gewoon aan :S
 
Het is idd jammer dat er dit soort figuren rondlopen en kan me er ook aan ergeren, maar hopen dat er ooit verandering in komt :)
 
idd, ik vind het gewoon jammer dat et zo moet gaan. Ik bedoel, ouderen durven bij ons in Oss niet eens meer naar de kermis vanwege het geweld van de jongeren daaro. En dat soort dingen, tja zijn gewoon triest.. Maargoed, verder over Awa, tja, ziekelijk.. Verder geen woorden voor...
 
Royal D said:
Het is idd jammer dat er dit soort figuren rondlopen

weet je wel hoeveeel van die kansloose mannetjes er rond lopen die allemaal gewoon een klap op hun bruine cocosnoot nodig hebben :X, nee daar bedoel ik jou niet mee, ik bedoel de mannetjes die contstant rondhangen en overal ruzie zoeken, niks doen, iedereen bedreigen, ik kreeg vorig jaar een mes op mn strot op school, omdat ik dezelfde broek als zown gastje aan had...dat kon niet vond hij :X
 
Royal D said:
Het is idd jammer dat er dit soort figuren rondlopen en kan me er ook aan ergeren, maar hopen dat er ooit verandering in komt :)

Zoiezo, met turken heb ik niet zoveel te doen, marokkanen zijn wat lastiger volk.
 
coxer said:
mja, en dat is toch te ernstig voor woorden, dat dat kk volk echt overal mensen terroriseren. Ik begin zo langzamerhand echt scheit aan dat volk te krijgen. Als je bij de AH ook bijv op brood staat te wachten. Staat er weer zon stinkturk (letterlijk) weer turks te brabbelen tegen dat vrouwke dat ze turks brood wil.. Ik bedoel, ze denken echt dat ze hier god zijn ofzo. En dat moeten ze maar is afleren, kan het niet normaal, tja, dan maar op een andere manier die wel effectief is..

holy words, of je nou toegeeft of niet, zo zit het en deze verschijnselen zie je overal, en wekt veel ergernis en haat op denks..
 
Ik lees t hele verhaal verbijsterd.
snap niet dat iemand zo bang voor een ander kan zijn.

Echt te ernstig dit..
 
Hoe oud ben jij Gijs?
Juist 19 ofzo
Die lui zijn allemaal 16 en die Awa ook.
Logisch dat ze er bang voor zijn:)
 
Royal D said:
waarom moet je discriminere slaat nergens op ik ben toevallig ook turks dus heb ik liever dat je een beetje oppast met wat je zegt ik loop toch ook niet te zeggen dat jullie kk hollanders zijn wel..

Heb jij dan niet een schurfthekel aan al "dit soort gastjes" die ervoor zorgen dat jij op straat met de nek wordt aangekeken, en dat mensen ervan uitgaan dat jij een crimineel bent en de blokker niet inkan omdat ze denken dat je iets gaat stelen? Terwijl jij wel gewoon eerlijk bent?
 
Buubdaman said:
Heb jij dan niet een schurfthekel aan al "dit soort gastjes" die ervoor zorgen dat jij op straat met de nek wordt aangekeken, en dat mensen ervan uitgaan dat jij een crimineel bent en de blokker niet inkan omdat ze denken dat je iets gaat stelen? Terwijl jij wel gewoon eerlijk bent?

Tuurlijk heb ik er een hekel aan, en vele hebben dat zelf veroorzaakt maar er zijn zat hollanders die meteen hun conclusie trekken wat betreft buitenlanders, allochtonen hoe je het maar noemen wilt en dat vind ik spijtig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top