16-jarige jongen zet zn vriendin in brand

Status
Not open for further replies.
Cipher said:
Woops.. niet gezien :#

Van de positieve kant bekekend is t overigens maar goed dat ie geen 'Mohammed' heet ofzo.. :+

/edit
BaasB.. ik zie jouw post nu, en ik heb je overduidelijk niet gequote. Nog niet van de "Nieuwe Spelling" gehoord? :P

haha, dit is 'mans' :+ }:O
dan te bedenke dat me moer lerares Nederlands is, en ik een VWO diploma heb :D

Ach, tis vakantie zullen we maar zeggen :z
(maar goed dat je er n disclaimer onder had gezet ;) "tik en spelfouten voorbehouden")

Kom ik net tegen:

sjakkaaaaaaaaaaaaa.gif

:W

(het is een bewegend plaatje ;))

Om weer even richting ontopic te sturen overigens.

Ik denk dat je hier volgende week niets meer van hoort. Zo gaat het altijd.
Het halve land hoor je erover, en dit en dat, en een week later lijkt iedereen het alweer vergeten te zijn..

Dr zou eigenlijk een liquidatieteam opgezet moeten worden (bestaand uit burgers) welke dit soort mensen omleggen nog voor ze gearresteerd kunnen worden... dat scheelt de samenleving een hééél hoop geld! (nacthje gevangenis is al n paar honderd euro, psycholigische testen nog meer, om nog maar te zwijgen over tbs of eventuele dwangverpleging) Als dit soort lui worden afgemaakt en in een diepe punt gedumpt is dat beter voor iedereen. Zowel de maatschappij als de staat.
Maar dat is dan weer niet humaan ofzo 8P

*Cipher voelt een nieuwe Photoshop contest aankomen! :+

XtremeNRG said:
Nu zie je ook wat er gebeurd, als de regering niks doet.
De bevolking neemt heft in eigen handen!!!

Ik ben blij daar die demonstratie er komt, want zo ziet de regering dat de mensen met "rechtse" gedachten niet in de minderheid zijn.+ralf+
De regering is steeds zo blind:(:(

Start hier maar een Poll neer met:

Politiek gevoel:
o Links
o Rechts

Ik denk dat daar geen verrassende uitkomsten uit komen!
Komt omdat de regering nu overwegend uit Rooie Rakkers bestaat..
En dan ga je niet beamen dat er veel rechts georienteerde mensen rondlopen,
Denk dat veel mensen er middenin zitten..8P (CDA 8P)

Dat meisje moet echt heel veel pijn hebben gehad... En dat nog steeds heeft natuurlijk...
Een hele nacht met 3e graads brandwonden zitten zonder medische hulp moet gewoon een hel zijn.

Hoop dat ze die (..hier hoort iets te staan waarvoor ik geband kan worden..) echt goed hard aanpakken in de gevangenis/instelling. En anders moet we het recht maar in eigen handen nemen!

Ik heb het hele verhaal gelezen, bij het ventjes verlede is er iets helemaal fout gegaan, vader of vriende. Kut cultuur, kunne wij denk ik niet begrijpen ander bloed

indrukwekkend verhaal :'(.......dat nummer doet het niet bij mij....:S ? hij kan het nummer niet initialiseren :s ? ....welk progamma spelen jullie het af ?

Idd , dit is gewoon het echte verhaal.
Het word echt eens tijd dat die aarzen in de politiek eens wakker worden want dit kan zo echt niet meer.

Ill_Bill said:
Ik heb het hele verhaal gelezen, bij het ventjes verlede is er iets helemaal fout gegaan, vader of vriende. Kut cultuur, kunne wij denk ik niet begrijpen ander bloed

Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met cultuur, er zijn zat andere allochtonen die zich wel normaal gedragen etc. net wat jij ook zegt ik denk dat er iets in het verleden gebeurt is waardoor hij zo is gaan doen.
Verder hoop ik niet dat de rest van de bevolking denkt dat alle allochtonen zo zijn het zijn er een "paar" die het gewoon verneuken voor de rest..wat natuurlijk erg triest is.

Status
Not open for further replies.
Back