16-jarige jongen zet zn vriendin in brand

Status
Not open for further replies.
Thunder-rox said:
Ik ben toch volop offline bezig met mn page aan te passen dus ik d8 laat ff mn free webscape nuttig besteden

www.aerox.bizhosting.com

Mensen kun wel op haar cu2 reageren maar daar heb je maar een x aantal tekens,
hier kun je echt wat kwijt!

k zou zeggen stuur m door :D

Tis geen reclame stunt voor mn page, want waarschijnlijk komt mn nieuwe Aerox page op een ander adres online. (eigen ftp :P )

als iemand de msn van haar weet graag even een PM EN NIET HIER POSTEN uit respect...

Ik zou graag veel reacties zien, en dan de link van mn page aan haar geven.

heb een PM gehad met de mail van haar broer,
ik zou zeggen schrijven dus, dan kan ik de link naar haar broer sturen

bedankt trouwens voor de PM

en wat LennarD zei over die foto ben ik het helemaal mee eens

Dat ze knap is maakt echt totaal nix uit. Maar nadat ze zo verminkt is zal ze zowiezo naast het feit dat ze er een trauma aan over houd, ook nog mee moeten leren leven dat ze ineens toch anders aangekeken zal worden dan dat ze eerst had. Ze zal echt een compleet ander leven gaan leiden wat verschrikkelijk moeilijk is..

Die is ook wel goed :W

"Nederlandse rappers rijmen je masaal in je doodskist, laten je hondenvoer eten terwijl ik op je hoofd pis..." *D 9||6

Last edited:
Dat muziekje erbij is mij net iets te hard, had wel iets meer naar de achtergrond gemogen en harder als ze niks aan het zingen zijn :)

Uit deze raps is me wel duidelijk dat iedereen mee wil leven..

AscH said:
Opnemen -> uitbrengen -> nr 1 -> geld naar revalidatie meisje ??!

cool idee

t zal dan wel t 1ste en laatste rap nr zijn wat ik koop, maar als dit echt door gaat doe ik het wel voor t goeie doel

Status
Not open for further replies.
Back