16-jarige jongen zet zn vriendin in brand

Status
Not open for further replies.
jonge lul niet, zo'n tocht heeft heel veel zin, al dan niet om het respect die je toont tegenover andere mensen die slachtoffer zijn geworden van dit soort geweld..

mjah.. hun schieten daar niks mee op.... mjah... in mijn ogen is het zinloos... ok.. je toont wel respect.. mjah en dan..

beter pakken ze zulke mensen aan... dat is zinvol.. :|

maar dat is mijn mening.. t maakt mij niet uit als ze dat houden.. mjah ik zal er niet bij zijn...

die kerel moet geen dag zitten in de gevangens de beste straf voor hem zou zijn aan de volk worden gegeven en dan zouden wij hem strafen ;) goed ook

Typich dat de grootste misdaden worden gepleegd door getinte of zwarte mensen...
Kijk voor de gein eens naar opsporing verzocht.

Er was toen ook een keer iets over een marokaanse jongen die iemand had vermoord,interviewen ze zijn vader, en zijn reactie op de daad van zijn zoon was "zo heeft allah het gewild" :L :|

Volgens mij zuiveren die lui alles via allah, en de belangrijkste tekst in een geloofsboek is toch zoiets van, respecteer ieder ander, doe elkaar geen kwaad.

Ik zeg btw niet dat de blanken 100% zijn maar het valt me de laatste tijd gewoon op dat er veel misdaden worden gepleegd door getinte personen

Wat zeuren jullie nou allemaal dan dit is misschien niet normaal maar dit gebeurt toch zo vaak in nederland hier kan alles, waardeloos om deze topic te openen hoe vaak in nederland wel die stomme dingen gebeuren.Balkie moet gewoon wat harder worden en mensen harder straffen voor deze acties. Toon geen genade laat die motherfuckers vallen. 8P

Dark-Crow said:
Wat zeuren jullie nou allemaal dan dit is misschien niet normaal maar dit gebeurt toch zo vaak in nederland hier kan alles, waardeloos om deze topic te openen hoe vaak in nederland wel die stomme dingen gebeuren.Balkie moet gewoon wat harder worden en mensen harder straffen voor deze acties. Toon geen genade laat die motherfuckers vallen. 8P

Gebeurt niet elke dag hoor dat een 16 jarige zijn vriendin 2 keer in brand zet EN haar ook nog es met een mes bewerkt..

Last edited:
Ik ben toch volop offline bezig met mn page aan te passen dus ik d8 laat ff mn free webscape nuttig besteden

www.aerox.bizhosting.com

Mensen kun wel op haar cu2 reageren maar daar heb je maar een x aantal tekens,
hier kun je echt wat kwijt!

k zou zeggen stuur m door :D

Tis geen reclame stunt voor mn page, want waarschijnlijk komt mn nieuwe Aerox page op een ander adres online. (eigen ftp :P )

als iemand de msn van haar weet graag even een PM EN NIET HIER POSTEN uit respect...

Ik zou graag veel reacties zien, en dan de link van mn page aan haar geven.

Mikkee.. said:
Ben benieuwd hoe de mensen hadden gereageerd als die jamai een kk lelijk kind was geweest..

wss vrijwel t zelfde, t gaat om wat er gebeurd is, nie hoe lekker ze wel of niet is

ik voel me aangetrokken door het feit wat ik hier niet mag vertellen omdat ik dan anders een ban heb

ik voel me niet aangetrokken tot haar, ik woon aan de andere kant van NL..

Of ze nou knap of lelijk is, zoiets had gewoon nooit mogen gebeuren..
In het begin had ik haar foto nog niet eens gezien en toen leefde ik al heel erg met haar mee..

Is het nu dan erger, dat is er goed uit ziet:? Ik vind het gewoon onzin, zoals Lennard al zei. Kijk maar in de beginpagina's van dit topic, toen was zij nog totaal onbekend!

ik begrijp jullie reacties, maar mijn opmerking ging even over de mensen die "schreeuwen" @ topic van hoe knap ze wel niet is en dat diegene die awa zn bek verbouwd, ze is prachtig etc.

vandaar :)

Status
Not open for further replies.
Back